|

تراکتور چرا به یکباره بی خیال رضا اسدی شد؟

هیچ خبری از مذاکره اسدی با باشگاه گوزتپه نبوده و عکسی که از او منتشر شده، مربوط به مذاکره او با نماینده تراکتور بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

دلیل منتفی شدن حضور رضا اسدی در تراکتور چیست؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مذاکرات اسدی با مدیران پرسپولیس برای ادامه همکاری، به جایی نرسید و در حالی که یحیی گل‌محمدی مشکلی با ماندن هافبک دفاعی تیمش نداشت، این بازیکن فقط برای یک فصل، در پرسپولیس بازی کرد و در نهایت دیپورت شد.

طی روزهای گذشته شایعات نسبتا زیادی درباره مقصد اسدی منتشر شد و با اینکه به نظر می‌رسید او با تراکتور به توافق رسیده، اما به یک دلیل عجیب، این بازیکن، دوباره در تبریز پا به توپ نخواهد شد.

داستان از این قرار است که اسدی برای ادامه مذاکراتش با تراکتور، راهی ترکیه شده بود منتهی عکسی از جلسه او به بیرون درز کرد که کپشن مذاکره او با باشگاه گوزتپه ترکیه، پای آن دیده می‌شد! 

بر اساس اطلاعات فوتبالی، هیچ خبری از مذاکره اسدی با باشگاه گوزتپه نبوده و عکسی که از او منتشر شده، مربوط به مذاکره او با نماینده تراکتور بوده است.

 گویا این یک استراتژی برای بالا بردن قیمت بازیکن سابق پرسپولیس از طرف خودش و مدیربرنامه اش بوده و تراکتور با آگاهی از این موضوع، قید این بازیکن را زد. در واقع خود رضا اسدی باعث شد او به تراکتور نرود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها