|

هم تیمی کریستیانو رونالدو در راه لیگ برتر؛ بمب یعنی این!

اگر اتفاقی رخ ندهد مانوئل فرناندز بازیکن پیشین تیم ملی پرتغال را باید بازیکن سپاهان بدانیم.

لینک کوتاه کپی شد

اردوی سپاهانی‌ها در ترکیه از امروز آغاز شد و این در شرایطی است که انتظار می‌رود مدیران این باشگاه طی روزهای آینده عقد قرارداد با چندین بازیکن خارجی را به مرحله نهایی برسانند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، کریستوفر کنت، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، عزت پورقاز و با وجود جذب محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، محمد علینژاد و رامین رضائیان و در شرایطی که علیرضا صادقی و نیما میرزازاد نیز به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشته‌اند، ژوزه مورایس همچنان برای کامل شدن تیمش به چند بازیکن در پست‌های دفاع میانی، دفاع راست، هافبک دفاعی، وینگر و همچنین یک مهاجم برای در اختیار داشتن نیمکتی قوی نیاز دارد.

در این بین شنیده می‌شود که کارهای عقد قرارداد با الویس کامسوبا در پست وینگر به مرحله نهایی رسیده و این بازیکن استرالیایی زاده بوروندی در صورتی که از نظر فنی و پزشکی در اردوی ترکیه مورد تایید قرار بگیرد، به زودی سپاهانی خواهد شد.

اما خرید دیگر سپاهانی‌ها در پست هافبک بازیساز است. بازیکنی که روز گذشته همراه با سایر با بازیکنان سپاهان در تست‌های پزشکی شرکت کرد و گفته می‌شود همراه با سپاهانی‌ها در اردوی ترکیه حضور دارد و او هم اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد به زودی با پیراهن سپاهان عکس او منتشر خواهد شد.

این بازیکن کسی نیست جز مانوئل فرناندز هافبک ۳۸ ساله سابق تیم ملی فوتبال پرتغال که نزدیک به بیست بازی با پیراهن این تیم انجام داده است. فرناندز که در باشگاه پورتو رشد کرده با بنفیکا بود که به فوتبال اروپا معرفی شد و در ادامه حضور در تیم‌های مختلفی نظیر پورتموث، اورتون، والنسیا، گالاتاسرای، بشیکتاش و لوکوموتیو مسکو را تجربه کرده و حالا با کوله‎بازی از تجربه با توجه به رابطه خوبی که با هوگو آلمیدا دستیار مورایس دارد در آستانه پوشیدن پیراهن سپاهان قرار گرفته است.

کارنامه مانوئل فرناندز هافبک مورد نظر سپاهان در دوران حرفه‌ای

البته سپاهان در صورتی که طی روزهای آینده از خرید فرناندز و کامسوبا رونمایی کند باز هم دو سهمیه خارجی دیگر در اختیار دارد که به جذب یک مدافع میانی، یک مدافع راست یا یک مهاجم اختصاص داده خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها