|

تازه تربن خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس شنبه 1 مرداد

منتفی شدن اردوی خارجی پس از مذاکره با کمپ کایسری اسپور، آخرین پرده از اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس بود.

لینک کوتاه کپی شد

در روزهایی که صحبت از حضور نام‌های متعددی برای پیوستن به پرسپولیس به گوش می‌رسد حالا شایعاتی مبنی بر حضور شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال در این تیم مطرح شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از راهبردمعاصر؛ دیاباته که در فصل گذشته در لیگ قطر بازی می‌کرد در مدتی که در استقلال حضور داشت نشان داد مهاجم توانمندی است، اما مطلع شدیم که این بازیکن فعلا در لیست خرید پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار ندارد.

دیاباته پیش از این در واکنش به حضور احتمالی در پرسپولیس عنوان کرده بود که به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، فوتبال بازی کردن برایش مهم است، اما با این همه سرمربی پرسپولیس نام او را در لیست بازیکنان مدنظرش قرار نداده تا این شایعات تکذیب شود.

یحیی گل‌محمدی روزهای اول نقل و انتقالات از روند یارگیری پرسپولیس راضی بود اما با توجه به وقفه‌ای که در روند کار افتاد و قرمزها نتوانستند مهاجم بخرند، یحیی دلخور شد و این دلخوری همچنان ادامه دارد. گل‌محمدی احساس می‌کند دستهایی در کار است تا پرسپولیس بیشتر و بهتر تقویت نشود و به همین دلیل ناراحتی خود را در مصاحبه‌ای نشان داد.

یحیی البته نام چند مهاجم خارجی را به باشگاه داده تا نسبت به جذب آنها اقدام شود اماباید دید پرسپولیس می‌تواند یک مهاجم گلزن و شش دانگ جذب کند یا نه؟ خیلی‌ها عقیده دارند پرسپولیس برای این که جام را از استقلال پس بگیرد حتما باید یک گلزن تمام عیار جذب کند و سوال مهم یحیی این است که چرا ترمز نقل و انتقالات باشگاه کشیده شده است؟الان بیش از چهار هفته از بحث حضور کاسیانو می‌گذرد اما تازه معلوم شده که او مصدوم است و پرسپولیس مهاجم دیگری را هم جذب نکرده است.

در روزهای گذشته باشگاه پرسپولیس در ارتباط با باشگاه ویزلا از وضعیت کاسیانو اطلاع کامل یافت و برای این باشگاه نیز مشخص شد که او سه چهار هفته برای بازگشت زمان نیاز دارد.

با این حال یحیی گل‌محمدی نسبت به جذب این آقای گل سابق لیگ یک پرتغال تاکید دارد و حالا باشگاه پرسپولیس دوباره توانسته در مذاکره با این بازیکن پیش روی مثبت داشته باشد.

پرسپولیس اعتقاد دارد برخی آپشن‌ها برای این بازیکن هزینه اضافه برای این باشگاه در بر دارد و این مسئله قابل حل در مذاکرات طرفین است.

با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هرچه زودتر انتقال کاسیانو را نهایی کند و با مهاجم خارجی به استقبال لیگ برتر برود؛ مهاجمی که احتمالا تا شروع لیگ از بند مصدومیت رها خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها