|

(عکس) درگیری عجیب در ال کلاسیکو تدارکاتی؛ دشمن ابدی!

به نظر می‌رسد که حتی بازی تدارکاتی هم چیزی از حساسیت جدال رئال و بارسلونا کم نمی‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید و بارسلونا از ساعاتی قبل و در چارچوب دیداری دوستانه در لاس وگاس آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ تعدادی از بازیکنان دو تیم در حالی در این دیدار به میدان رفته بودند که اولین تجربه‌شان از حضور در ال‌کلاسیکو را پشت سر می‌گذاشتند. ستاره‌هایی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا، آنتونیو رودیگر، اورلین شوامنی و حتی ادن هازارد که پس از مدت‌ها مصدومیت بالاخره توانست در ال‌کلاسیکو حضور پیدا کند.

نیمه اول در حالی رو به پایان بود که رافینیا، یکی از ستاره‌های جدید بارسلونا، موفق شده بود روی یک شوت تماشایی و جذاب دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد. 

در همین دقایق بود که به وضوح مشخص شد دوستانه بودن این بازی هیچ تاثیری روی رقابت ایجاد شده بین بازیکنان دو تیم و حساسیتی که وجود دارد نگذاشته است. 

زمانی که وینیسیوس جونیور با حرکات منحصر به فرد و همیشگی خودش سعی کرد بازیکنان بارسا را از سر راه برداشته و به سمت دروازه این تیم برود، این جوردی آلبا بود که روی این بازیکن برزیلی خطا کرده و او را متوقف کرد و همین اتفاق که با کارت زرد داور همراه بود زمینه‌ساز یک درگیری بین بازیکنان شد. 

بازیکنان دو تیم در این منطقه تجمع کردند و در حالی که بحث اولیه بین وینیسیوس و بوسکتس شکل گرفته بود، ناگهان رودیگر که او هم برای اولین بار در ترکیب رئال و برابر بارسا قرار گرفته بود با رونالد آرائوخو درگیر شد تا تقریبا تمامی بازیکنان دو تیم از لواندوفسکی تا رودریگو برای جدا کردن آنها از یکدیگر تلاش کنند و قائله ختم به خیر شود. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که در یک بازی تدارکاتی و دوستانه در تور پیش فصل چنین صحنه‌هایی رقم بخورد اما این دو بازیکن نشان دادند که حساسیت ال‌کلاسیکو جزئی از ویژگی‌های همیشگی این دیدار است. 

یکی دیگر از نکات جالب دقایق پایانی نیمه اول هم معاشرت لواندوفسکی و داوید آلابا بود که دقایق طولانی پس از ورود بازیکنان دو تیم به رختکن، در زمین ماندند و به یاد روزهایی که در بایرن هم تیمی بودند با هم صحبت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها