|

سپاهان دشمن ایجنت های فوتبال!

باشگاه سپاهان روز گذشته (1 مرداد 1401) از امضای قرارداد با لویس کامسوبا، هافبک باشگاه اف سی سیدنی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از اینکه کامسوبا از اف سی سیدنی جدا شد و هواداران این باشگاه به از انتقال او ابراز ناراحتی کردند، اف سی سیدنی اعلام کرد که این بازیکن با قراردادی 6 رقمی از باشگاه جدا شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مدیر روابط عمومی سپاهان در این خصوص گفت:

 ترجمه صحیح متن منتشر شده از سوی باشگاه سیدنی "قرارداد 6 رقمی" است که به اشتباه 6 برابر ترجمه شده است. این بازه می‌تواند بین 100هزار  تا 999هزار باشد. همانطور که گفتم به خاطر جدایی این بازیکن، باشگاه مذکور مبهم صحبت کرده و کد دقیقی نداده است. ما این انتقال را با رقمی بسیار پایین انجام دادیم که اصلا قابل مقایسه با سایر بازیکنان خارجی و داخلی لیگ برتر نیست. ضمن اینکه این انتقال برای دو سال انجام شده است. 

 به غیر از این مورد، نکته پنهان جذب الویس کامسوبا، کوتاه شدن دست واسطه ها بود. سپاهان با همین کوتاه کردن دست دلال ها توانست کامسوبا را با قیمتی معقول جذب کند. ماجرا از آنجایی آغاز شد که سپاهانی ها فهمیدند الویس کامسوبا با باشگاه اف سی سیدنی قرارداد دارد و مذاکره مستقیم با باشگاه استرالیایی را در دستور کار قرار دادند. در همین حین سر و کله 4 واسطه پیدا شد قصد داشتند خود را معرف بازیکن اعلام کنند. حتی ایجنت ژوزه مورایس نیز در مقطعی مدعی شد که او باید این انتقال را انجام دهد. با گفتگوی مستقیم سپاهان و اف سی سیدنی و اخطار باشگاه استرالیایی، سپاهان تنها با مذاکره مستقیم با باشگاه استرالیایی توانست این بازیکن را جذب کند.

حذف این 4 واسطه از مذاکرات باعث تا هزینه های سپاهان برای جذب الویس کامسوبا 200 هزار یورو کاهش پیدا کند. این مبلغ بخش بزرگی از هزینه انتقال الویس کامسوبا بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها