|

جانشین حسین زاده در استقلال است!

امیرعلی صادقی با دو گلی که برابر فاتح کاراگومروک به ثمر رساند، هواداران و کادرفنی آبی‌ها را بیش از پیش به روزهای پیش رو امیدوار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حملات پردامنه سایپا در دقیقه 95 و پاس رو به بیرون صادق بارانی، به امیرعلی صادقی رسید تا شوت این بازیکن با عبور از زیر دستان یوسف بهزادی وارد دروازه ذوب آهن شود و تیم ابراهیم صادقی در ثانیه های پایانی به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و سکوت ورزشگاه دستگردی تهران با صدای شادی وصف ناپذیر سایپایی ها بشکند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امیرعلی صادقی که در دقیقه 81 به جای حسین مالکی وارد زمین مسابقه شده بود، یک گل ارزشمند را برای خودروسازان به ثمر رساند و از آن روز خودش را به عنوان یک ستاره آینده دار به فوتبال ایران معرفی کرد. بخصوص اینکه او در بازی برگشت برابر همین ذوب آهن، باز هم با دریافت یک پاس خوب از صادق بارانی با شلیکی دیدنی و تماشایی از پشت محوطه جریمه، به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ذوبی ها را باز کرد و بیش از قبل در کانون توجه قرار گرفت.

درخشش صادقی در ترکیب سایپا آن هم با دقایق کم بازی باعث شد تا فرهاد مجیدی این ستاره جوان را شناسایی کرده و او را به همراه امیرحسین حسین زاده و ابوالفضل جلالی به استقلال بیاورد. خریدهای جوانی که در ابتدا با انتقاداتی مواجه شدند اما فصل گذشته و عملکرد خیره کننده حسین زاده و موفقیت جلالی سبب شد تا همگان مجبور به تحسین خریدهای خوب سرمربی سابق آبی ها شوند ولی در این میان به خرید سوم استقلال از سایپا کمتر میدان رسید و اکنون به نظر می رسد زمان جبران این مسئله است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها