|

استقلال 4 دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد!

ساپینتو سرمربی استقلال در نظر دارد تا پیش از شروع لیگ تیمش 4 بازی تدارکاتی دیگر را انجام بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

اعضای تیم استقلال این روزها در کشور ترکیه حضور دارند و مراحل آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند. در جریان اردوی ترکیه شاگردان ساپینتو تاکنون 2 بازی دوستانه انجام دادند اما قرار است دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیز در دستور کار آنها قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تاکید زیادی روی پرتعداد بودن مسابقات دوستانه دارد؛ او به همین خاطر تصمیم گرفته در فاصله باقیمانده تا لیگ برتر بازی های دیگری را نیز برای استقلال در نظر بگیرد تا آبی پوشان با هماهنگی بیشتری وارد بازی های لیگ برتر شوند.

بر این اساس استقلال امروز طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل الوکره قطر قرار می‌گیرند و قرار است تا قبل از پایان اردوی ترکیه  (8 مردادماه) یک بازی تدارکاتی دیگر را در برنامه تیم خود بگنجانند و در بازگشت به تهران نیز این مسابقات ادامه یابد.

کادرفنی استقلال از مدیران باشگاه خواسته تا در تهران نیز دو بازی تدارکاتی دیگر را برای این تیم هماهنگ کنند و با این تفاسیر احتمال دارد استقلال تا قبل از شروع لیگ برتر 4 مسابقه تدارکاتی دیگر انجام بدهد.

این در حالی است که لیگ برتر بیست و دوم از روز 21 مرداد شروع می‌شود و آبی ها 19 روز دیگر برای آماده سازی خود زمان دارند. در چنین شرایطی آنها تمرینات خود را بسیار فشرده ادامه می‌دهند تا بتوانند لیگ برتر را با قدرت زیاد شروع کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها