|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس؛ ستاره ای دیگر در راه است؟!

کادر فنی پرسپولیس همچنان در حال بررسی بازیکنان خارجی است، اما تاکنون به غیر از کاسیانو دیاز جذب بازیکن دیگری فعلا قطعی نشده.

لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات بیش از ۲۰ روز هیچ فعالیتی نداشت، سرانجام روز گذشته دو بازیکن آکادمی این تیم قرارداد خود را با سرخپوشان ثبت کرده و به تیم بزرگسالان ملحق شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ پرسپولیسی‌ها هفته گذشته موفق شدند تا پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی خود را با پرداخت بدهی آنتونی استوکس باز کنند.

حالا اما پرسپولیس به منظور تکمیل فهرست بازیکنان خود برای حضور لیگ بیست و دوم هنوز به سه بازیکن دیگر نیاز دارد. یک هافبک دفاعی، مهاجم و در صورت امکان یک دفاع چپ.

البته جذب یک دستیار هم در دستور کار قرار گرفته و در این‌باره هم توافقات خوبی صورت گرفته که در حال انجام است.

در همین راستا طبق توافقات صورت گرفته کاسیانو را می‌توان به طور قطع خرید بعدی پرسپولیس دانست. این مهاجم برزیلی در حال حاضر مصدوم است اما باشگاه مبلغ رضایتنامه وی را تامین کرده و به زودی به حساب باشگاه ویزِلا پرتغال واریز کرده و کاسیانو را به خدمت خواهد گرفت.

نگاهی به آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس؛ آیا بمب دیگری در کار است؟

کادرفنی پرسپولیس دو خارجی دیگر که فهرست زیر ۲۳ سال را شکل می‌دهند را نیز در دست بررسی قرار داده و به زودی در مورد این نفرات هم تصمیم‌گیری می‌شود.

از طرفی چند بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس هم به تیم بزرگسالان اضافه شده و قرار است در صورت نظر مثبت کادرفنی، قرارداد آنها نیز به‌زودی با تیم اصلی امضا شود.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که مسئول مذاکرات این تیم بوده و در حال حاضر به ویروس کرونا مبتلا شده، پیگیر امور باشگاه و جذب نفرات جدید است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها