|

استقلال ساپینتو و مجیدی؛ دو روی سکه فوتبال

نزدیک به سه هفته دیگر رقابت‎‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و سوال‌های زیادی درباره کیفیت این دوره از رقابت‌ها در ذهن‌ها وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از پدیده‌های این فصل لیگ برتر استقلال تهران است. تیم قهرمان فصل گذشته که بدون شکست رقابت‌های لیگ برتر را به اتمام رساند و در تابستان امسال رنگ عوض کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، فرهاد مجیدی با عملکردی درخشان استقلال را ترک کرد و ریکاردو ساپینتو به این تیم امد. حالا این سوال برای هواداران استقلال وجود دارد که چهره تیم قهرمان چکونه خواهد بود؟

فرهاد مجیدی با تجربه سه نیم فصل مربیگری در استقلال فصل گذشته نمایشی دقیق و بی‌نفص ارائه داد. او فهمیده بود که نتیجه گرفتن برای استقلال بیش از هرچیزی اهمیت دارد و برای همین قید خیلی از موضوعات را زد تا با یک فوتبال دفاعی و نتیجه گرا به جام قهرمانی برسد.

این چیزی است که اصلا در ساپینتو دیده نمی‌شود. مرد پرتغالی به فوتبال هجومی و پر هیجان علاقه دارد و ترافیک مهاجمان استقلال هم این موضوع را تایید می‌کند. با این حساب استقلالی‌ها بعد از یک فصل کم گل باید منتظر روز‌های شلوغ و پرگلی از استقلال باشند.

اما چیزی که مجیدی را در راه رسیدن به جام قهرمانی بیشتر همراهی کرد حفظ اتحاد تیم بود. فوتبال ایران فوتبال پرحاشیه‌ای است و استقلال هم همیشه این پتانسیل را دارد که در حاشیه سقوط کند. فرهاد مجیدی این مسئله را سال گذشته به خوبی مدیریت کرد. اما آیا مردی به شور و حرارت ساپینتو هم می‌تواند چنین کند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها