|

سوپراستار برزیلی لیگ انگلیس در آستانه پیوستن به یوونتوس!

یوونتوس با ارائه پیشنهاد 23 میلیون یورویی خواهان جذب روبرتو فیرمینو مهاجم لیورپول شده است.

لینک کوتاه کپی شد

 لیورپول ممکن است امسال تابستان و بعد از جدایی سادیو مانه و انتقالش به بایرن مونیخ، دومین راس مثلث تهاجمی‌ معروفش را هم از دست بدهد. روبرتو فیرمینو پیش از این به‌صورت ضمنی از تمایلش برای جدایی از لیورپول گفته بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ فیرمینو تابستان ۲۰۱۵ و پس از جدایی از هوفن‌هایم، پیراهن لیورپول را بر تن کرد ولی فصل گذشته به خصوص با ورود لوئیز دیاز و نیز درخشش دیوگو ژوتا، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد. داروین نونیز اروگوئه‌ای هم اخیرا به لیورپول پیوست تا کار فیرمینو دشوارتر شود. او در ۳۲۷ بازی برای قرمزها، ۹۸ گل زده و ۷۴ پاس گل داده ولی به نظر می رسد به پایان دورانش در آنفیلد نزدیک می‌شود. 

ستاره برزیلی لیورپول در آستانه انتقال به یوونتوس

به گفته توتو اسپورت، فیرمینو تنها یک سال از قراردادش باقی‌مانده و یوونتوس پیشنهادی ۲۳ میلیون یورویی برای این بازیکن به لیورپول ارائه کرده است و هیئت مدیره باشگاه این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد و ممکن است در آینده نزدیک بین دو باشگاه توافق شود. یووه به او وعده داده که جایگاهش در ترکیب اصلی کنار دوشان ولاهوویچ تضمین شده است و در سال جام جهانی هیچ چیز برای فیرمینو بهتر از فیکس بازی کردن نیست. فیرمینو هم بعد از مانه دومین جدا شده خط حمله لیورپول خواهد بود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها