|

معاوضه جنجالی بین استقلال و فولاد؛ پای دو آبی پوش سابق در میان است!

وضعیت انتقال آرش رضاوند از استقلال به فولاد و معاوضه او پیچیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

آرش رضاوند هافبک استقلال در لیست اولیه ساپینتو سرمربی تیم برای جدایی از استقلال حضور نداشت و این بازیکن با آبی‌ها به ترکیه سفر کرد تا اردوی آماده سازی را پشت سر بگذارد اما گویا وضعیت وی بسیار پیچیده شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان؛ این بازیکن مورد تایید ساپینتو قرار دارد اما صحبت از جدایی وی از استقلال است و مدیران تیم در پی این هستند که رضاوند را با یک بازیکن از تیم فولاد تعویض کنند؛ اتفاقی که با دلخوری این بازیکن همراه شده و رضاوند نیز از مسوولان درخواست رضایتنامه دائمی دارد تا به عنوان بازیکن آزاد با فولادی‌ها قرارداد امضا کند.

گفتنی است سرمربی استقلال رابطه خوبی با رضاوند دارد و از مدیران خواسته تا وی را در تیم حفظ کنند اما این بازیکن از رفتار استقلالی‌ها دلخور است و جدایی از تیم را به ماندن ترجیح می‌دهد.

پیش از این بحث معاوضه او با کوشکی و پهلوان بود و اینکه استقلالی‌ها علاوه بر معاوضه از فولادی درخواست چند میلیارد نیز دارند و این اتفاقات شرایط را برای توافق طرفین سخت کرد اما بحث تعویض وی با فرشید اسماعیلی که به تازگی با فولاد قرارداد بسته دلخوری این بازیکن را چند برابر کرد و حتی رضاوند با پیراهن فولاد عکسی را در صفحه شخصی‌اش قرار داد!

شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار شده پس از اتمام اردو در خصوص این بازیکن تصمیم نهایی اتخاذ شود اما احتمال ماندن وی در استقلال زیاد است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها