|

چه شد که پرسپولیس و یحیی بیخیال کاسیانو شدند؟

بحثهای پزشکی یحیی گل محمدی را هم مردد کرد تا در نهایت پیوستن کاسیانو به پرسپولیس منتفی شود.

لینک کوتاه کپی شد

چرا باشگاه پرسپولیس و به تبع آن سرمربی پرسپولیس قید جذب کاسیانو را زدند؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که در آخرین دور مذاکرات باشگاه پرسپولیس با کاسیانو، این بازیکن در تماس با مدیران باشگاه و کادر پزشکی درباره نحوه مصدومیت خود توضیحاتی ارائه داده و پس از ارسال مدارک پزشکی، باشگاه پرسپولیس به گل محمدی اعلام کرد که بهتر است با کاسیانو قراردادی بسته نشود.

گل محمدی تا لحظات آخر خواهان حضور کاسیانو بود و از باشگاه می خواست تا هر چه زودتر با او قرارداد بسته شود اما بحثهای پزشکی یحیی گل محمدی را هم مردد کرد تا در نهایت پیوستن کاسیانو به پرسپولیس منتفی شود.

ظاهرا سرمربی پرسپولیس در تمرین جمعه ام‌آر‌آی پای مصدوم این بازیکن را دید و با اینکه گفته می‌شد مصدومیت این بازیکن برزیلی جدی نیست اما در کل ریسک‌هایی که درباره جذب این بازیکن مصدوم وجود داشت باعث شد تا باشگاه و یحیی قید جذب کاسیانو را بزند.

اما قیمت اولیه این بازیکن هم عجیب بوده است. کاسیانو که دو ایجنت هم داشت قیمت یک میلیون و دویست هزار یورویی پیشنهاد می دهد. داستان از این قرار بود که خودش ششصدهزار یورو(با رضایت نامه) می خواسته و هر کدام از ایجنت ها هم نفری سیصدهزار یورو می خواسته اند! 

در هر حال درویش و محمدی زیربار این عدد عجیب نمی روند و قیمت در نهایت هفتصد و پنجاه هزار یورو می رسد که در نهایت بازهم مدیران تخفیف می گیرند و کار در نهایت با رضایتنامه 300 هزار دلاری و قرارداد سالانه 350 هزار دلاری به 650 هزار یورو می رسد.

در نهایت تصمیم بر این می شود که این پول به این بازیکن و ایجنت هایش داده نشود چرا که اگر این بازیکن مجددا مصدوم می شد یا نمی‌توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد حاشیه‌های بیشتری ایجاد و باعث می‌شد و باشگاه و سرمربی از سوی هواداران و پیشکسوتان تحت فشار قرار می گرفت.

پیش از این بررسی‌های اولیه حاکی از این بود کاسیانو پس از سه هفته شرایط حضور در تمرینات را به دست خواهد آورد اما باشگاه وسرمربی قرمزها فعلا ترجیح داد در رابطه با این بازیکن ریسک نکنند. 

قیمت کاسیانو با رضایت نامه اش بیش از 20 میلیارد تومان برای پرسپولیس آب می خورد! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها