|

برگ برنده استقلال در لیگ بیست و دوم!

تمام بازیکنان استقلال به شدت از امکانات اردوی ترکیه راضی هستند و این به اماده سازی آن ها در لیگ آینده کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال به عنوان مدافع قهرمانی بعد از انتخاب سرمربی جدید خود، چند روزی در تهران تمرین کرد و بعد از آن راهی اردوی خارجی شد. شاگردان ریکاردو ساپینتو از هفته گذشته راهی ترکیه شدند تا تمرینات پیش فصل خود را در یکی از بهترین کمپ‌های این کشور برگزار کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ مدیران استقلال برای آماده سازی تیمشان یکی از بهترین و مجهزترین کمپ‌های آنکارا را انتخاب کردند تا تمرینات این تیم در بهترین شرایط برگزار شود. در این مجموعه تمرینی آبی‌ پوشان به دو زمین چمن، دو استخر سرپوشیده و سر باز، سالن بدنسازی، سونای خشک و بخار، اتاق ماساژ مجزا، اتاق تراپی با تشک‌های آبی جهت ریکاوری، حوضچه آب سرد، اتاق جلسات و رستوران دسترسی دارند.

هوای محل اردوی استقلالی‌ها مطبوع است و به لحاظ شرایط غذایی، بازیکنان و اعضای کادرفنی از شرایط فراهم شده رضایت دارند.با اینکه همه اعضای استقلال به شدت از اردوی ترکیه و امکاناتی که در اختیارشان قرار داده شده رضایت دارند، ولی حضور آن‌ها در اردوی خارجی یک حسرت بزرگ را به همراه داشته است.

بازیکنان استقلال در گفت و گوهای خصوصی خود حسرت این موضوع را می‌خوردند که چرا در ایران و در تهران چنین امکاناتی ندارند و این تیم همواره با مشکل زمین تمرین و امکانات تمرینی مواجه است. گفتنی است ، کاروان استقلال پایان این هفته به تهران باز می‌گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها