|

چرا مهاجم سابق نمی خواهد به پرسپولیس برگردد؟

انصاری فرد در صورتی که تصمیم به حضور به تیم های ایرانی بگیرد می تواند همین دستمزد و حتی بیشتر را از تیم های ایرانی دریافت کند.

لینک کوتاه کپی شد

کریم انصاری فرد در سن ۳۲ سالگی علاقه ای به بازگشت به لیگ برتر و بازی در تیم های ایرانی ندارد. این در حالی است که او در لیست خروجی تیم آ.ا. آتن قرار گرفته است و پیشنهادات جدیدی که به دست او رسیده است شرایط مالی اش به اندازه دوران حضور در تیم فصل گذشته اش نیست و او دستمزد جدید را می تواند از تیم های ایرانی دریافت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ آنطور که رسانه های یونانی گزارش داده  اند لامیا ۱۹۶۴ از تیم های حاضر در لیگ برتر یونان و هم چنین گراس هاپرز سوییس خواهان بخدمت گیری مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران هستند اما دستمزدی که برای این بازیکن در نظر گرفته اند به اندازه دستمزدش در تیم آ.ا.ک آتن نیست. کریم دستمزدش در این باشگاه ۵۰۰ هزار یورو بود و به نظر می رسد در تیم جدید ۳۰۰ هزار یورو دستمزد خواهد گرفت.

کریم انصاری فرد در صورتی که تصمیم به حضور به تیم های ایرانی بگیرد می تواند همین دستمزد و حتی بیشتر را از تیم های ایرانی دریافت کند. اما عدم بازگشت کریم به لیگ برتر و بازی برای پرسپولیس یک دلیل مهم دارد. او به دلیل زندگی زناشویی دراین برهه از زمان قادر به بازگشت به ایران نیست. به این خاطر که همسر کریم؛ الکساندر صوفیا با اصالت یونانی - آمریکایی که فارغ التحصیل رشته روانشناسی از یکی از دانشگاههای آمریکا می باشد، در زمینه دریانوردی فعالیت دارد و صاحب یک شرکت بزرگ حمل و نقل به اسم IMEQ می باشد.

او به این خاطر نمی تواند به همراه کریم به تهران بیاید و باید در یونان بماند تا به کارهای تجاری اش بپردازد و کریم هم ترجیحش این است که به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها