|

استقلال نقل و انتقالات را باخت؟!

تقریبا مسجل شده که محمد محبی برای لیگ برتر بیست و دوم در تیم استقلال حضور نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

محبی هم از دست استقلال پرید تا این تیم در جذب جانشین حسین‌زاده همچنان دچار مشکل باشد.  این بازیکن به تازگی برای تیم سانتاکلارا مقابل ریوآوه بازی کرده و از دو هفته پیش هم از یک مربی بدنساز برنامه غذایی و تمرینی گرفته بود که این نکات نشان می‌داد او خودش را برای حضور در اروپا آماده می‌کند و تلاش‌های استقلال برای جذب او بیهوده است! 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ اما در بازی تدارکاتی استقلال که روز شنبه برگزار شد همه شاهد درخشش پدیده نوظهوری بودند که با دوگل باعث شکست حریف شد. حالا و در روزهایی که استقلال دیگر امیرحسین حسین‌زاده را به سبب جدایی و پیوستن با شارلروا در اختیار ندارد، آبی‌ها می‌توانند شاهد ظهور ستاره دیگری نه از تیم دیگر بلکه از دل خود شاگردان ساپینتو باشند. باید دید که این سرمربی پرتغالی چه تصمیمی برای جانشین حسین‌زاده می‌گیرد. 

خیلی از کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که ساپینتو تیم استقلال را نبسته و این آجورلو و مشاورانش بودند که لیست ورودی و خروجی‌های استقلال را تحویل سرمربی خارجی استقلال دادند و هر آنچه در سبد خرید استقلال قرار گرفته حاصل تفکر تیمی آجورلو و مشاورانش بوده است، اما نکته اینجا است که مربی در سطح ساپینتو که در دنیا شناخته شده مسئولیت تیم را باید بدون هیچ عذر و بهانه‌ای بپذیرد و صفر تا صد تیم را خودش تعیین کند، پس این رفت و آمدهای باشگاه نیز باید زیر نظر او باشد، حتی اگر همچنان تیم استقلال را به خوبی فرهاد مجیدی نمی‌شناسد. 

حالا استقلال تیمی که با ثبت چند رکورد قهرمان شده در دستان ساپینتو است و این مربی پرتغالی باید فکری برای از دست دادن بازیکنی کند که فصل پیش استقلال روی کاکل او می‌چرخید و محبوب هواداران بود. محبی از دست استقلال پرید و قبل از او نیز مدیران استقلال از جذب سعید صادقی محروم ماندند تا پروسه انتخاب جانشین برای حسین‌زاده به کلی به بن‌بست بخورد و استقلال از رسیدن به یک دستاورد مهم در نقل و انتقالات محروم شود. البته به این استقلال باید امیدوار بود. حتی اگر جانشین حسین‌زاده جذب نشده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها