|

اعتراض عجیب ستاره پرسپولیس به رقم قراردادش!

مهاجم جوان سرخ ها از مدیران پرسپولیس در خواست کرده که مبلغ قراردادش را افزایش دهند.

لینک کوتاه کپی شد

از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات صحبت‌ها و شایعات زیادی در خصوص مهدی عبدی و آینده این بازیکن مطرح بود. با وجود اینکه عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد بلند مدت دارد، اما وجود بند فسخ ۴۰۰ هزار دلاری در قرارداد این بازیکن باعث شد که مدام صحبت از پیشنهاد‌های خارجی رنگارنگ برای او باشد، اما تا امروز هیچکدام به واقعیت تبدیل نشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ در آخرین مورد هم اعلام شد که باشگاه چاوز پرتغال به صورت قرضی و با بند خرید دائمی این بازیکن را می‌خواهد، اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. با این وجود، اما عبدی در چند روز گذشته به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد تا هم از آخرین وضعیت صدور رضایت‌نامه‌اش با خبر شود و هم در مورد اصلاح بند مالی قراردادش صحبت کند. در مورد اول که باشگاه پرسپولیس آب پاکی را روی دست عبدی ریخت و به او اعلام کرد با دستور یحیی گل‌محمدی امکان صدور رضایت‌نامه برای عبدی نیست مگر اینکه باشگاهی خارجی بند فسخ ۴۰۰ هزار دلاری را فعال کند.

با این حال عبدی از مدیران باشگاه پرسپولیس در خواست کرده که مبلغ قراردادش را افزایش بدهند. قرارداد امسال عبدی با پرسپولیس ۳ میلیارد تومان است و او درخواست داشته تا مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند. عبدی معتقد است ارزش او افزایش یافته و دیگر حاضر نیست قراردادش با مبلغ کم باشد. این مهاجم جوان درخواست کرده که قراردادش به صورت معقول افزایش پیدا کند تا او هم با روحیه بهتر به میدان برود. این در شرایطی است که شنیده می‌شود یکی، دو تیم صنعتی هم بدشان نمی‌آید مهدی عبدی را جذب کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها