|

اگر این ستاره پرسپولیسی شود؛ فراتر از بمب!

پس از ناکامی در جذب یک مهاجم، نظر یحیی در مورد دیاباته تغییر کرده و او به لیست خرید این تیم اضافه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پایان همکاری مهاجم سابق تیم استقلال تهران با باشگاه الغرافه قطر موجب شده تا شایعه حضور وی در پرسپولیس پررنگ شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ شیخ دیاباته یکی از موثرترین بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران به شمار می‌رود که سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال تهران را در کارنامه دارد. وی با این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر نیز رسید. دیاباته بعد از ۲ فصل حضور در جمع آبی‌پوشان استقلال را به مقصد فوتبال قطر ترک کرد تا شاگرد آندره‌آ استراماچونی شود.

دیاباته در لیگ ستارگان هیچگاه نتوانست مانند فصل نخست حضور در استقلال عملکرد درخشانی داشته باشد. عدم رضایت استراماچونی از عملکرد دیاباته موجب شد تا نام این بازیکن در لیست فروش باشگاه الغرافه قرار گیرد. علاوه بر شیخ دیاباته نام سعید عزت‌اللهی نیز در لیست خروجی استراماچونی است.

پایان همکاری دیاباته با الغرافه موجب شد تا شایعه حضور وی در لیگ برتر ایران به گوش برسد. برخی از حضور این بازیکن در استقلال تهران خبر می‌دادند اما مسوولان این باشگاه هیچ علاقه‌ای به جذب مهاجم پیشین خود ندارند. بی‌رغبتی استقلال در جذب دیاباته موجب شده تا خبر احتمال حضور وی در تیم پرسپولیس نیز منتشر شود.

یحیی‌ گل‌محمدی و مسوولان باشگاه تا کنون نتوانستند در خط حمله به اهداف خود برسند و مصدومیت حامد پاکدل و مهدی عبدی نیز آنان را نگران کرده است نگرانی که ممکن است پای دیاباته را به لیگ برتر فوتبال ایران باز کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها