|

تکلیف حضور محمد محبی در استقلال روشن شد؟!

به احتمال فراوان استقلال باید قید محمد محبی را بزند چون سرمربی سانتاکلارا برای فصل آینده حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال این روزها در ترکیه به سر می‌برد و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی این تیم همچنان امیدوار است تا مدیران باشگاه خبر مثبتی در مورد جذب محمد محبی به او بدهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این داستان تبدیل به یک پروژه طولانی برای آبی‌ها شده و آنها تا امروز هنوز موفق نشده‌اند این بازیکن را جذب کنند. در چند هفته گذشته باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با محمد محبی و همچنین باشگاه سانتاکلارا داشت و پیش‌بینی می‌شد او بعد از سفر به پرتغال که به‌دلیل ایجاد مشکل در صدور ویزا با تأخیر زیادی انجام شد، به تهران بازگردد و یا به اردوی آبی‌ها در ترکیه اضافه شود. البته تغییرات مدیریتی در سانتاکلارا دوباره روند مذاکرات را کند کرد ولی استقلالی‌ها حتی با مدیران جدید این باشگاه هم به توافق رسیدند تا محبی را جذب کنند ولی مشکل بزرگ در این راه، سرمربی تیم پرتغالی است.

سانتاکلارا ۳ روز پیش در مسابقه‌ای دوستانه مقابل ریوآوه قرار گرفت و توانست با ۲ گل به برتری برسد که یکی از این گل‌ها را محبی به ثمر رساند. او هم‌اکنون جزو آماده‌ترین بازیکنان تیمش است و از پرتغال خبر می‌رسد که ماریو سیلوا سرمربی سانتاکلارا با جدایی‌اش مخالف است. سیلوا فصل گذشته شناخت خوبی در مورد محبی پیدا کرد و به‌نظر می‌رسد در فصل جدید قصد استفاده از او در ترکیب ثابت تیم را دارد. سرمربی سانتاکلارا این تصمیم را در همان ابتدای حضورش در بازی با ریوآوه عملی کرد و حالا استقلال کار سختی برای جذب محبی دارد. یکی از مسئولان استقلال در این خصوص می‌گوید: «ما در مورد جذب محبی با سانتاکلارا توافق کردیم ولی سرمربی تیم با جدایی این بازیکن مخالف است. اگر نتوانیم محبی را جذب کنیم دنبال جایگزین خواهیم رفت.»

یکی از انگیزه‌های بازگشت محمد به ایران بر تن کردن دوباره پیراهن تیم ملی در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ است، اتفاقی که در زمان مربیگری مارک ویلموتس برای او رخ داد. این بازیکن در گذشته سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی امید و بزرگسالان را به‌طور همزمان داشت اما یکباره در زمان مربیگری اسکوچیچ این فرصت را از دست داد. حالا شرایط طوری است که او نمی‌تواند در مورد فصل بعد تصمیم‌گیرنده باشد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

چند بازیکن جدا می‌شوند

با اینکه ساپینتو قبل از سفر تیمش به ترکیه ۷ بازیکن را در لیست خروجی قرار داد اما همچنان تمرینات استقلال با حضور پرتعداد نفرات برگزار می‌شود. در برخی پست‌ها ازجمله خط حمله بازیکنان بسیار زیادی حضور دارند که بسیار بعید است فرصت زیادی برای بازی کردن در طول فصل پیدا کنند، به همین دلیل احتمال می‌رود بعد از بازگشت اعضای استقلال به تهران شاهد جدایی یک یا چند بازیکن از جمع شاگردان ساپینتو باشیم. می‌گویند آرش رضاوند طبق صحبت‌هایی که با سرمربی تیم انجام داده، نظر ساپینتو را برای حضور در فولاد خوزستان جلب کرده و آرمان رمضانی هم شاید در بین بازیکنان جداشده قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها