|

اسطوره تیم ملی: خرید های تازه استقلال و پرسپولیس را اصلاً نمی‌ شناسم!

حسن روشن: بهتر است صحبتی در مورد چگونه عمل کردن دو باشگاه در بازار نقل و انتقالات نداشته باشم.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن پیشکسوت استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی ایران درباره مصائل مختلف فوتبال کشور، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید: می‌توانم بگویم خبر خاصی از باشگاه ندارم و تنها می‌دانم این روزها در حال پشت‌ سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی آغاز فصل در ترکیه هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی در پاسخ به سوال، بازی‌های تدارکاتی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟ برگزاری سه دیدار تدارکاتی در طول سه روز به نظرتان منطقی است؟ ادامه داد:

طبیعتاً نه اما هر مربی متد خاص خود را دارد و نمی‌توان در شرایط کنونی به او ایراد گرفت اما اگر در طول مسیر تیم به مشکل برخورد می‌توان بازی‌های فشرده و همه روزه آغاز فصل را به آن ربط داد.

ارزیابی شما در خصوص ترافیک خط حمله استقلال چیست؟

مهاجمان استقلال همگی خوب هستند و ان‌شاءا... بتوانند گره از کار استقلال در طول رقابت‌های لیگ برتر باز کنند اما آنچه مشخص است استقلال در عمل رو به عقب حرکت کرد و من این موضوع را زمانی که آقای آجورلو به خاطر پایم به ملاقاتم در منزل آمده بود گفتم. من به آقای آجورلو گفتم برای موفقیت در استقلال باید دو مورد را رعایت کند. رسیدگی به شرایط آکادمی باشگاه که می‌تواند در تولید بازیکنان آینده استقلال نقش تأثیرگذاری داشته باشد و دیگری احترام به پیشکسوتان. البته با حضور آرش برهانی و سیاوش اکبرپور شرایط آکادمی تا حدودی بهتر شده است.

به حرکت رو عقب باشگاه اشاره کردید. از نگاه شما پرسپولیس عملکردی بهتری در بازار نقل و انتقالات داشته یا استقلال؟

خریدهای تازه استقلال و پرسپولیس را اصلاً نمی‌شناسم و به همین دلیل بهتر است اظهارنظری در خصوص چگونه عمل کردن دو باشگاه در بازار نقل و انتقالات نداشته باشم اما ظاهراً می‌گویند خریدهای پرسپولیس از استقلال بهتر است.

از ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی صحبت کنید.

این اتفاق کار اشتباهی بود که فدراسیون مرتکب شد و اسکوچیچ نقشی دو سر برد در آن داشت. با شرایط و آرامشی که وحید هاشمیان و کریم باقری در تیم ملی فراهم کردند اسکوچیچ موفق شد نتایج خوبی را به همراه تیم ملی کسب کند. بحث اخراج و ابقای اسکوچیچ احمقانه‌ترین کار ممکن بود. آنچه مهم است ۱۱ لژیونری که به زمین می‌روند خیلی نیاز به مربی ندارند و در نتیجه بازی‌ها تفاوت چشمگیری حاصل نمی‌شود. فدراسیون به جای این کارها باید امکانات را برای تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ درست کند نه اینکه بحث اخراج و ابقا او را مطرح کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی