|

واکنش سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال به دیدارهای دوستانه تیم ملی

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: هر دیدار که قطعی شود از طریق فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد جواد پاینده در مورد بازی دوستانه تیم ملی ایران و اروگوئه افزود: بر اساس سیاستی که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته تا بازی قطعی و نهایی نشده آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم. بدون شک بعد از نهایی شدن این مساله از سوی فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ وی در خصوص وضعیت بلیت‌های جام‌جهانی برای هواداران و علاقه‌مندان فوتبال کشورمان گفت: در چند روز آینده در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد. سهمیه جدیدی در اختیار ایران قرار گرفته که همه این مسایل و نحوه خریداری این بلیت‌ها، اطلاع رسانی خواهد شد.  

پاینده در مورد سفر اسکوچیچ به ترکیه اظهار داشت: شایعه‌ای در خصوص ابتلای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کرونا مطرح شده بود که واقعیت نداشت و خوشبختانه اسکوچیچ در سلامتی کامل است. برای حضور وی در ترکیه، هماهنگی لازم انجام شده و او در این سفر از نزدیک تمرینات تیم‌های ایرانی حاضر در این کشور و وضعیت بازیکنان را بررسی خواهد کرد. 

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال همچنین در واکنش به روند تائید مدارک نامزدهای انتخابات این فدراسیون گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده کمیته بدوی پس از پایان مراحل رسیدگی به صلاحیت‌ها در این خصوص شفاف‌سازی خواهد کرد. برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به اهمیت و حساسیتی که دارد بدون شک نیازمند طی شدن مراحل خاص خود است و بر همین اساس باید اجازه داد تا روند کار به صورت قانونی طی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها