|

هشدار یحیی به مدیران پرسپولیس درخصوص نقل و انتقالات!

گل محمدی می گوید که مهاجم آزاد و باکیفیت قطعا در بازار نقل و انتقالات بدون تیم نمی ماند.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل محمدی در گلایه نسبت به کم تحرکی باشگاه و مدیران این تیم در خصوص جذب مهاجمان مدنظرش، از آنها خواست که هر چه زودتر و پیش از شروع فصل اقدامات لازم را در این خصوص صورت دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در بخش ابتدایی صحبت‌هایش با ایسنا با اشاره به شرایط تمرینی تیمش، در ادامه به ماجرای انتقال مهاجم پرداخته است و گفت:

کاسیانو نمی‌توانست به تیم کمک کند، منشا را چرا نگرفتید؟

یک مهاجم خارجی که در نیم‌فصل قبل هم به دنبالش بودیم و دیگر همه اسمش را می‌دانند، بعد از پایان فصل قبل به باشگاه معرفی کردم. سه هفته پیش با او توافق شده بود و قرار بود بیاید اما باشگاه گفت برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن هم آن‌قدر زمان از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد و بعد از مشورت با کادر پزشکی به این نتیجه رسیدیم که با این شرایط نمی‌تواند به تیم کمکی بکند. هم‌چنین قرار بود گادوین منشا جذب شود و خود او هم علاقمند به پیوستن به پرسپولیس بود اما با وجود این که از رقم درخواستی خود پایین هم آمده بود نمی‌دانم چرا اینقدر راحت او را از دست دادیم.

بازیکنانی که گرفتیم همگی آزاد بودند

کنایه اصلی سرمربی پرسپولیس جایی است که اعلام کرده نقل و انتقالات این باشگاه تا این لحظه بر پایه جذب نفرات آزاد بوده است:‌

۴-۳ بازیکن هم‌ از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی کرده بودن که گزینه‌های خوبی بودند اما از آن‌ها هم خبری نشد و مجددا سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کارهای انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد. بازیکنانی که این فصل جذب کرده‌ایم همه آزاد بودند و باید برای گرفتن مهاجم خوب حتما هزینه کنیم.

مهاجم خوب بدون تیم نمی‌ماند

یحیی با اشاره به این موضوع که جذب بازیکن باکیفیت نیازمند مدیریت و اقدام مناسب در زمینه مذاکره است، در این خصوص اینطور توضیح داده است:

در بازار جهانی مهاجم خوب و سطح بالایی که آزاد باشد خیلی کم پیدا می‌شود و قطعا هیچ بازیکن خوبی بدون تیم نمی‌ماند. با این حال چندین گزینه به باشگاه معرفی کرده‌ام و با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ داریم انتظار دارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم با تیم کامل وارد مسابقات شویم

القا کرده‌اند که من لیست جذب مهاجم نداده‌ام

در شرایطی که پیش از این شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفته بود که یحیی گل محمدی هنوز به جمع بندی در خصوص جذب مهاجم مدنظرش دست نیافته است، سرمربی سرخپوشان اینطور نسبت به آن واکنش نشان داد: بعضی‌ها این‌طور القا کرده‌اند که من درخواستی برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیم نداشته‌ام اما چنین چیزی صحت ندارد. ما مهاجمان خوبی داریم ولی در خط حمله باید تقویت شویم. الان هم دو مهاجم تیم مصدوم هستند و تا سه هفته دیگر هم به شرایط بازی نمی‌رسند پس حتما نیاز داریم که در این پست تقویت شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها