|

دلجویی مهاجم ایرانی از هواداران پورتو

طارمی عصر امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای سعی کرد از هواداران تیم پورتو دلجویی کند.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در حالی سومین سال حضورش در پورتو را در پیش دارد که مصاحبه اخیر او درباره جدایی از این تیم پرتغالی جنجال زیادی را در این کشور و در میان هواداران پورتو ایجاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر، طارمی در مصاحبه خود گفته بود که اگر به جای مدیرعامل باشگاه پورتو بود اجازه می‌داد که یک بازیکن ۳۰ ساله یعنی خودش به فروش برسد چون او دو سال دیگر نمی‌تواند از نظر مالی برای تیمش مفید باشد.

این صحبت‌ها به سرعت در رسانه‌های پرتغال و سپس در میان هواداران تیم پورتو دست به دست شد و اظهارات مهاجم تیم ملی ایران بابت جدایی از پورتو بازتاب منفی پیدا کرد، در حالی که این مصاحبه را حدود یک ماه پیش و قبل از حضور در تمرینات پرتو انجام داده بود.

در هر صورت طارمی عصر امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای سعی کرد از هواداران تیم پورتو دلجویی کند.

وی با انتشار پیامی نوشت: با توجه به مطالبی که امروز درباره جایگاه من در پورتو نوشته شده است می‌خواهم تاکید کنم که با قلب و روحم اینجا هستم.

وی افزود: من این شهر (پورتو) و مردم را دوست دارم؛ کسانی که همیشه از زمانی که به اینجا رسیدم با من به خوبی رفتار کردند. تمرکز من همیشه روی این بوده و خواهد بود که بهترین کاری که می‌توانم برای پورتو انجام بدهم و در هر چیزی که از من خواسته می‌شود کمک کنم.

مهاجم ایرانی پورتو تصریح کرد: ما سال گذشته با تلاش و فداکاری فراوان قهرمان شدیم و معتقدم هر چه که در توانم داشتم ارائه دادم. اینجا خوشحالم و هر چیزی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود رابطه من با هواداران، باشگاه و کل ساختار را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. ما پورتو هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها