|

رونالدو تکلیف نهایی منچستر را روشن کرد!

مدیر برنامه‌ های فوق‌ ستاره پیشنهاد جدیدی را به مدیران باشگاه منچستریونایتد ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو که پس از غیبتش در اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد در کشورهای تایلند و استرالیا به دلیل مشکلات خانوادگی سرانجام دوشنبه شب به منچستر بازگشت و روز گذشته (سه‌شنبه) به همراه ژرژ مندز مدیر برنامه‌های خود در کرینگتون (محل تمرین منچستریونایتد) حاضر شد تا با مدیران این باشگاه در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ برنامه «ال‌پارتیداسو» از شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا خبر داد؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدوی ۳۷ ساله در نشستی که روز گذشته با مدیران باشگاه منچستریونایتد داشته، از آنها خواسته تا قرارداد برنده پنج توپ طلا را تمدید کنند تا او بتواند این فصل به طور قرضی راهی تیمی دیگر شود. طبق گزارش‌های منتشرشده، رونالدو همچنان به دنبال ترک منچستریونایتد است، اما از بازی برای تن‌هاخ امتناع نخواهد کرد.

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس؛ رونالدو در تمرین دیروز بیش از یک ساعت در جمع هم‌تیمی‌های خود که خریدهای جدید منچستریونایتد یعنی کریستین اریکسن و لیساندرو مارتینز هم در بین آنها بود، حضور پیدا کرد. در این بین اریک تن‌هاخ و دستیارانش از آنچه در تور پیش‌فصل منچستریونایتد در کشورهای تایلند و استرالیا رخ داده، توضیحاتی به کریس و خریدهای جدید دادند.

«دیلی‌میل» همچنین گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد اصرار دارند که رونالدو فروشی نیست و پیشنهاد تمدید قرارداد و سپس فرستادن او به صورت قرضی به تیمی دیگر را رد کرده‌اند. طبق این گزارش؛ مندز، کریستیانو رونالدو را به باشگاه‌های مختلفی پیشنهاد داده است، اما هیچ مشتری جدی وجود نداشت تا اینکه اتلتیکومادرید کمی خود را مشتاق نشان داد. آنها جذب فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ را در نظر دارند، تنها در صورتی که او بتواند حقوق خود را کاهش دهد و بدون هیچ هزینه‌ای به آن بپیوندد.

انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکومادرید اما در واکنش به شایعه علاقه‌مندی این باشگاه به جذب رونالدو از منچستریونایتد به نشریه «مارکا» گفت: نمی‌دانم چه کسی این شایعه را در مورد علاقه‌مندی ما به جذب رونالدو درست کرد اما باید بگویم آمدن او به اتلتیکو عملاً غیرممکن است.

نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید هم خبر داد؛ کریستیانو رونالدو روز گذشته گفت‌وگوی فشرده‌ای با اریک تن‌هاخ داشته است و بر تمایل خود برای جدایی از منچستریونایتد پافشاری کرده است. سرمربی هلندی شیاطین سرخ هم در مقابل سعی کرد تا او را متقاعد کند که پروژه‌اش جاه‌طلبانه است اما کریس تمایل خود را برای ترک اولدترافورد را تکرار کرد.  

بر اساس این گزارش داد؛ رونالدو تا زمانی که بازیکن منچستریونایتد باشد کاملاً حرفه‌ای رفتار خواهد رفت و به تمرین با این تیم خواهد پرداخت. هم‌تیمی های کریستیانو رونالدو به محض ورودش به کرینگتون از او استقبال گرمی کردند. آنها به کریس گفتند که پیش‌فصل چگونه بوده است و توضیح دادند که تیمی یکدست و متحد شکل داده‌اند.

«آاِس» در ادامه عنوان کرد؛ فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ روز گذشته آرام بوده و قبل از تمرین با هم‌تیمی‌هایش صحبت کرده است. او با همه بازیکنان پرتغالی زبان و همچنین با خریدهای جدید منچستریونایتد به گفت‌وگو پرداخت و سپس از جایش بلند شد و رو به هم‌تیمی‌هایش گفته است "باشه، بس است. وقت تمرین است. بیایید برویم".

روز گذشته سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین و اسطوره‌ای منچستریونایتد و ریچارد آرنولد مدیر اجرایی باشگاه هم در کرینگتون حاضر شده بودند و مشخص نبود که آیا آنها هم در مذاکرات با ژرژ مندز حضور خواهند داشت یا خیر، اما نشریه «منچستر ایونینگ نیوز» گزارش داد؛ سرالکس و آرنولد صبح دیروز برای شرکت در جلسه عادی هیئت مدیره باشگاه در کرینگتون حضور پیدا کردند، جلسه‌ای که از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود و کاملاً جدا از مذاکرات مدیران باشگاه با مدیر برنامه‌های رونالدو بوده است.

مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت و فصل گذشته آمار ۲۴ گل زده در ۳۹ بازی را از خود بر جا گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها