|

ستاره سابق تیم ملی والیبال دوباره برمی گردد؟

سید محمد موسوی مدافع باسابقه والیبال ایران با نظر کادر فنی به تیم ملی باز می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی والیبال ایران پس از حضور در مسابقات لیگ ملت های 2022 و کسب عنوان هفتم در این پیکارها، حالا شاگردان عطایی باید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنند. حالا کادر فنی تصمیم گرفته برای تقویت تیم ملی از حضور سید محمد موسوی، مدافع باتجربه والیبال ایران دعوت کند. به این ترتیب به احتمال فراوان باید شاهد حضور سید محمد موسوی در ترکیب تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان باشیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ تیم ملی در لیگ ملت ها توانست با بازیکنان کم تجربه خود نمایش قابل قبولی داشته باشد و همچنین برای رقابت های قهرمانی جهان سه بازیکن مصدوم این تیم یعنی جواد کریمی، علی اصغر مجرد و میثم صالحی هم به ترکیب باز خواهند گشت. ضمن اینکه رضا عابدینی که در هفته اول لیگ ملت ها هم دچار مصدومیت شده بود، حالا به آمادگی خوبی رسیده و می تواند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد.

از جمله دیگر بازیکنانی که می تواند برای قهرمانی جهان به تیم ملی کمک کند؛ پوریا یلی است تا زوج او و اسماعیل نژاد در پست پشت خط زن خیال اهالی والیبال را بیش از پیش راحت کند. در واقع باید گفت تیم ملی در لیگ ملت ها با نسل سوم خود بازی کرد و حالا با اضافه شدن این نفرات می توان از شاهد حضور نسل دوم والیبال ایران در مسابقات باشیم.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2022 با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال جاری به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها