|

پیشکسوت فوتبال: عرق و تعصب به پیراهن از بین رفته است

فزایش مبلغ قراردادها از یک طرف برای بازیکنان خوب است و از طرف دیگر این موضوع می‌تواند باعث ناراحتی باشگاه‌ها شود.

لینک کوتاه کپی شد

حسین عبدی، پیشکسوت فوتبال درباره افزایش مبالغ قرارداد بازکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: برخی از ایجنت‌های رسمی به صورت  قانونی در بازار نقل و انتقالات درآمدی کسب می کنند، اما یکسری از این افراد در بین باشگاه‌ها  رقابت ایجاد می‌کنند و بازیکنان بی کیفیت به  آن‌ها می‌دهند. به نظرم باشگاه‌ها نباید وارد  بازی برخی از مدیربرنامه ها شوند.   

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، او افزود: به نظرم بودجه باشگاه‌ها بیشتر شده و همین موضوع در افزایش مبالغ قرارداد تاثیرگذار بوده  است. البته این موضوع به توانمندی باشگاه‌ها در پرداخت‌ها  بستگی دارد که آن‌ها می‌توانند این مبالغ بالا را بپردازند یا نه! اگر باشگاه‌ها نتوانند دستمزد بازیکنان را بپردازند، با مشکلاتی روبرو می‌شوند.  

باشگاه ها باید به اندازه جیب خود در نقل و انتقالات هزینه کنند 

عبدی گفت: افزایش مبلغ قراردادها از یک طرف برای بازیکنان خوب است و از طرف دیگر این موضوع می‌تواند باعث ناراحتی باشگاه‌ها شود که به جای سرمایه‌گذاری هزینه‌های هنگفتی را انجام دهند و در نهایت بدهی ایجاد می کنند. همه بدانند که به اندازه جیب خود باید بازیکن را به خدمت بگیرند تا  برای آیندگان بدهی به وجود نیاورند.  

عبدی درباره شفاف سازی قراردادهای بازیکنان گفت: مفاد قرارداد یک موضوع شخصی بین باشگاه و بازیکن است و نباید شفاف سازی صورت بگیرد، مگر اینکه  طرفین بخواهند مبلغ قرارداد را اعلام کنند.

برای تعیین قرارداد باید بودجه یکسانی برای باشگاه ها در نظر بگیرید 

پیشکسوت فوتبال درباره تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان و مربیان گفت: به نظرم برای تعیین سقف قرارداد، همه تیم‌ها باید بودجه یکسانی داشته باشند و زیر میزی هم پول ندهند. اکثر تیم‌های فوتبال دولتی با منتسب به دولت هستند و پول‌ها از جیب مردم داده می‌شود. به طور مثال ​​۵۰ میلیارد تومان برای خرید بازیکن و مربی در نظر گرفته شود و ارزش باشگاه در این مورد تعیین کننده باشد. در حال حاضر یک بازیکن با پرسپولیس مذاکره می‌کند و با استقلال قرارداد می‌بندد و در نهایت در یک تیم دیگر بازی می‌کند و عرق و تعصب به پیراهن باشگاه از بین رفته است.

پیشکسوت فوتبال درباره حضور مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال گفت: تغییر زیادی در نوع بازیکنان ندیدم و تقریباً همان قبلی‌ها هستند. همچنین لیگ باکیفیتی در فصل گذشته ندیدیم و فقط استرس در مسابقات حاکم بود.

بیرانوند خرید خوبی برای پرسپولیس است 

عبدی درباره ارزیابی اش از خریدهای پرسپولیس گفت: به نظرم علیرضا بیرانوند خرید خوبی برای پرسپولیس است چرا که او مقبولیت دارد. همچنین سروش رفیعی هم بازیکن خوبی است و امیدوارم با تجربه ای که به دست آورده، بهتر از قبل به سرخپوشان کمک کند. شناخت زیادی از دانیال اسماعیلی فر ندارم و امیدوارم او هم در بازی ها کیفیت خود را نشان دهد. تیم  پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد و برخی از بازیکنان با وجود اینکه در تیم ملی بازی می کنند اما عملکرد مناسبی در این تیم نداشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها