|

آخرین وضعیت آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۲

هر تیم می‌تواند ۵ روز قبل از آغاز نخستین رقابت خود در جام جهانی در کشورمان حاضر شود و به کمپ مخصوص خود برود.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتبال که قرار است با حضور ۳۲ تیم برگزار شود، ۱۱۷ روز دیگر به میزبانی کشور قطر آغاز خواهد شد. رقابت‌هایی که قرار است برای اولین بار در تاریخ خود یک کشور در خاورمیانه میزبانش باشد و قرار است تا ۳۱ تیم از سراسر دنیا راهی این کشور شوند تا بزرگترین رقابت فوتبالی در سطح جهان را برگزار کنند. قطری‌ها اعلام کرده اند که برای برگزاری این رقابت‌ها سنگ تمام گذاشته اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سایت الرایه قطر درباره شرایط میزبانی این کشور از تیم‌های حاضر در جام جهانی نوشته است:هر تیم می‌تواند ۵ روز قبل از آغاز نخستین رقابت خود در جام جهانی در کشورمان حاضر شود و به کمپ مخصوص خود برود. اگر هریک از تیم‌ها بتوانند از دور گروهی موفق بیرون آیند می‌توانند حضور خود را ۱۵ روز دیگر تمدید کند و در نهایت هم اگر به فینال جام جهانی که آرزوی هر تیم است برسد، تا ۳۳ روز در قطر خواهد ماند.

هیچکدام از کمپ‌های جام جهانی ۲۰۲۲ بیشتر از ۱۰ کیلومتر با هتل محل حضور بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها فاصله ندارد و  این موضوع حضور در تمرینات را برای آن‌ها لذت بخش می‌کند. ضمنا اعضای تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتبال می‌توانند از هرکدام از تکنولوژی‌های آموزشی و درمانی که در این کمپ‌ها و یا هتل هایشان در نظر گرفته شده استفاده کنند.

ناصر الخاطر مسئول برگزاری رقابت‌های جام جهانی قطر نیز در آخرین گفتگو خود اعلام کرده که سه نوع محل تمرین برای هر تیم در نظر گرفته شده که در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت و تیم‌ها بجز کمپ تمرینی و حضورشان ۱۵۹ هتل دیگر نیز در اختیار دارند تا حتی خانواده هایشان در طول برگزاری رقابت‌های جام جهانی در نزدیکی آن‌ها باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها