|

اولتیماتوم ساپینتو به مدیران استقلال در مورد نقل و انتقالات

ساپینتو پرتغالی نام چند بازیکن برزیلی را به مدیران استقلال داده تا برای جذب آنها اقدام نهایی را کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در ترکیب استقلال برخی بازیکنان قابلیت بازی در پست هافبک هجومی را دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرتاک نیوز؛ عزیزبک آمانوف و مهدی مهدی‌پور به‌عنوان گزینه‌های اول و دوم بازی در این پست شناخته می‌شوند و در عین حال رضا میرزایی نیز توانایی حضور در این پست را دارد. با وجود این، بعد از جدایی امیرحسین حسین‌زاده همچنان نگرانی‌های بسیاری نسبت به پرشدن جای این بازیکن طراح و گلزن وجود دارد و باشگاه استقلال نیز که تلاش می‌کرد با جذب محمد محبی جای خالی چنین بازیکنی را پر کند، همچنان موفق به انجام این مأموریت بزرگ نشده است.

در روزهای بعد از جدایی حسین‌زاده از استقلال زمزمه‌های جذب محبی دوباره شنیده شد اما باشگاه سانتاکلارا هرگز نمی‌خواهد چنین بازیکن با کیفیتی را از کف بدهد و به همین دلیل خواستار تداوم حضور محبی در ترکیب این تیم شده است.

این خواسته در نهایت به این نتیجه تعبیر شد که باشگاه استقلال هیچ شانسی برای به خدمت گرفتن چنین بازیکنی ندارد. موضوعی که باعث شد سران باشگاه استقلال از ساپینتو بخواهند نام چند بازیکن خارجی را به آنها بدهد تا باشگاه بلافاصله با گزینه‌های مورد نظر وارد مذاکره شود.

در همین راستا، ساپینتو نام چند چهره برزیلی را که با فوتبال آنها آشنا است، به سران استقلال داده و به آنها تأکید کرده که اگر به‌دنبال جذب بازیکن خارجی هستند، باید نهایت تا یک هفته دیگر این کار انجام شود تا او بتواند بازیکن جدید را فی‌الفور آماده حضور در ترکیب استقلال کند.

ساپینتو روی حضور در تمرینات بدنسازی تأکید ویژه‌ای دارد و به همین دلیل از سران استقلال خواسته اگر حقیقتاً به‌دنبال جذب بازیکن جدید در این پست هستند، سریع و بدون فوت وقت اقدام کنند تا او بتواند بازیکن جدید را با برنامه تمرینی بدنی مجزا آماده حضور در ترکیب استقلال کند.

با توجه به تأکیدات سرمربی استقلال، حال باید دید که یارگیران در این باشگاه قادر به فراهم کردن بودجه کافی برای جذب بازیکن مورد نظر آقای سرمربی خواهند بود یا خیر؟!

اگر کار جذب بازیکن جدید بسرعت انجام شود ساپینتو امیدوار به بازی گرفتن از بازیکن مورد نظر خود در هفته‌های آغازین لیگ خواهد بود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها