|

بازار داغ شایعات نقل و انتقالات؛ در حال انجام، پایان یافته، نامحتمل!

بسیاری از تیم ها هم هستند که هنوز با شایعات انتقال بازیکنان دست و پنجه نرم می‌کنند

لینک کوتاه کپی شد

بسیاری از تیم‌ها ترکیب فصل آینده خود را شناخته و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کرده‌اند اما بسیاری دیگر هم هستند که هنوز با شایعات انتقال بازیکنان دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین بهانه بزرگ‌ترین شایعات جابه‌جایی را بررسی می‌کنیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ برند لنو سنگربان آلمانی آرسنال جایگاهش را به آرون رامسدیل باخته و چارچوب دروازه توپچی‌ها ظاهرا دیگر جایی برای لنو ندارد. این مسئله مسیر رفتن را برای دروازه‌بان آلمانی هموار کرده و او این روزها منتظر است تا خبر انتقالش را رسمی شده ببیند. لنو بیش از هر تیم دیگری به فولام نزدیک شده و ظاهرا قصد دارد در لیگ جزیره به فوتبالش ادامه دهد. انتقال لنو به فولام از محتمل‌ترین جابه‌جایی‌های روزهای باقی مانده از پنجره تابستان است. مارکوس آلونسو و سزار آسپلیکوئتا هم در برنامه‌های توخل جایی ندارند. اگر چه وضعیت مالی بارسلونا خرید این 2 بازیکن را با تردید همراه می‌کند؛ اما باز هم این 2 بازیکن در لیست انتظار خروج از استمفوردبریج و ورود به نوکمپ هستند و شایعات مربوط به این 2 انتقال این روزها از پرخبرترین مسائل دنیای نقل و انتقالات است. میلان هم مدت‌هاست که با حکیم زیش در ارتباط است و پیش‌بینی می‌شود چلسی هافبک مراکشی‌اش را به روسونری بدهد. 

جابه‌جایی‌های منتظر اقدام جدی

بایرن در جستجوی جانشین لواندوفسکی نگاه ویژه‌ای به هری کین دارد. اگر چه این انتقال هنوز به صورت جدی پیگیری نشده اما اگر عزم بایرنی‌ها جزم شود، می‌توان انتظار چنین خریدی را از آن‌ها داشت. کپا آریزابالاگا هم همچنان دروازه‌بان معترض چلسی به شمار می‌رود که درخشش مندی او را به نیمکت تیمش تبعید کرده است. از ناپولی به عنوان جدی‌ترین مشتری او یاد می‌شود و آبی‌های لندن فقط منتظر اقدام جدی طرف ایتالیایی برای فروش کپا هستند.

آنتونی مهاجم برزیلی آژاکس هم با روند معروف خریدهای فرسایشی منچستریونایتد مواجه شده و در تازه‌ترین خبرش با تاکید سرمربی آژاکس به فروشی نبودن مواجه شده است. با این وجود، لزوم جذب یک مهاجم برای تیم تن‌هاخ شاید در آخرین روزهای تابستان کار خودش را بکند و اگر منچستر با توپ پر به میدان این خرید پا بگذارد، نه گفتن به آن‌ها سخت خواهد بود. فرنکی دی‌یونگ هم وضعیتی مشابه با آنتونی دارد؛ به این دلیل که جدی‌ترین مشتری‌اش منچستر است. انتقال دی‌یونگ آنقدر خبرساز و پر حاشیه بوده که پای رییس لالیگا هم به این ماجرا کشانده شد. دی‌یونگ همچنان باید منتظر اقدام جدی از سوی یکی از 2 باشگاه برای تیم فصل آینده‌اش بماند. یووه ابراز علاقه‌اش به فیرمینو را علنی کرده و صحبت‌هایی هم بین 2 باشگاه لیورپول و یوونتوس رد و بدل شده اما هنوز قاطعیتی از سوی تیم الگری برای انتقال بابی فیرمینو مشاهده نمی‌شود. اگر بیانکونری با جدیت بیش‌تری کار را دنبال کند، لیورپول در حال خانه‌تکانی بدش نمی‌آید که پولی هم از این انتقال به جیب بزند. یوری تیلمانز ماه‌هاست  مورد توجه 2 باشگاه منچستریونایتد و آرسنال قرار گرفته و لسترسیتی منتظر است تا ببیند کدام یک از این 2 باشگاه محکم‌تر پای خرید او می‌ایستند. با این وجود لستر از ماندن هافبک خلاقش هم استقبال می‌کند و کار انتقال تیلمانز از امور سخت این تابستان خواهد بود. 

خریدهایی در حد حرف و حدیث

آرسنالی‌ها برای هر چه برزیلی کردن تیمشان قدم برداشته‌اند و علاوه بر 3 گابریل حاضر در جمع توپچی‌ها، لوکاس پاکتا هم مورد توجه کادر فنی آرسنال است. با این وجود خبرهای مربوط به این خرید توپچی‌ها در حد شایعه باقی مانده و باید دید در ادامه فصل نقل و انتقالات آرسنال در مورد پاکتا چه تصمیمی خواهد گرفت. ورنر و چلسی از یکدیگر راضی نیستند و در این بین یوونتوس به جذب یک مهاجم نیاز مبرم دارد. یووه در روزهای اخیر از سوی رسانه‌ها به عنوان مشتری مهاجم آلمانی چلسی معرفی شده اما این صحبت‌ها هنوز از وادی شایعه پا را فراتر نگذاشته‌اند. بارسا باز هم با یک خبر دیگر منتقدان عملکرد لاپورتا و خریدهای تمام نشدنی‌اش را غافلگیر کرده و آن جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی است. بارسایی‌ها فعلا درگیر پروژه‌های زیادی هستند و فرصت پیدا نکرده‌اند راجع به سیلوا واکنش شاخصی بروز دهند. با این وجود این شایعه هنوز از شایعات مطرح فضای فوتبال اروپاست. انتقال رونالدو به هر تیمی ممکن است اتفاق بیفتد اما فوق‌ستاره پرتغالی هم با وجود جلسه مهم با سران یونایتد به نتیجه دقیق نرسیده و هنوز اسیر وادی شایعات است. اتلتیکو مادرید با وجود مخالفت همگانی هوادارانش با وارد کردن گریزمان به این مناقشه به شایعات مربوط به خرید رونالدو رنگ جدیدی بخشید. 

انتقال‌های منتظر رسمی شدن

ژولس کنده را تقریبا باید بارسایی بدانیم و فقط اعلام رسمی این انتقال صورت نگرفته است. بارسا کنده را از چلسی ربود و این مدافع را فصل پیش رو در لباس آبی و اناری خواهیم دید. هکتور بیرین هم بیشتر از این آرسنالی نخواهد ماند و به زادگاهش می‌رود تا برای رئال بتیس بازی کند. این خرید رئال بتیس تقریبا قطعی شده و باید منتظر شنیدن خبرهای رسمی آن باشیم. لیورپول هم ناتانیل فیلیپس را به بورنموث خواهد داد و صحبت‌های بین 2 باشگاه در مراحل پایانی به سر می‌برد. برایتون از همین حالا به دنبال جانشین مارک کوکوریاست و این نشان می‌دهد منچسترسیتی در مذاکراتش پیشرفت جدی داشته و این بازیکن سابق بارسا به جمع سیتیزن‌ها خواهد پیوست. 

منتظر شگفتی‌های روز پایانی باشید

فارغ از شایعاتی که در دنیای جابه‌جایی‌ها مطرح است، پنجره نقل و انتقالات ثابت کرده در روز پایانی هم می‌تواند مخاطبانش را حسابی غافلگیر کند. باید دید کدام تیم‌ها در راستای تقویت ترکیبشان روز پایانی را برای شگفت‌زده کردن اهالی فوتبال با خرید کدام بازیکنان انتخاب می‌کنند.روز پایانی روز پایان گرفتن شایعات و رو شدن خبرهای داغ خواهد بود. تا آخرین روز نقل و انتقالات این شایعات هستند که زمام امور را به دست خواهند داشت و تیتر مورد علاقه فوتبال دوستان هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها