|

لو رفتن نام بازیکنان مازاد استقلال

پیش از بازگشت تیم استقلال از اردو دو بازیکن جدید در فهرست سیاه تیم قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

اعضای تیم استقلال در اردوی آنکارا در حال سپری کردن تمرینات هستند و ساپینتو سرمربی تیم تمام نفرات را زیر ذره بین قرار داده تا بهترین تیم را روانه مسابقات کند. این مربی پیش از این نام هفت بازیکن را در لیست مازاد قرار داد و به باشگاه اعلام کرد و در حال حاضر نیز به آفرین مدافع تیم را از فهرست خود خارج کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میدان نیوز، در حالی که کمتر کسی تصور می کرد این مربی باز هم نفراتی را در لیست سیاه قرار دهد اما از ترکیه خبر می‌رسد که در حال حاضر نام چهار بازیکن تیم در فهرست مازاد قرار دارد و سرمربی تیم در حال بررسی شرایط است تا از بین این نفرات بهترین‌ها را در تیم حفظ کرده و بازیکنانی که تا پایان اردو نظر وی را جلب نکردند به باشگاه معرفی شوند.

پیش از این نام سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی دو مهاجم تیم عنوان شد اما در حال حاضر نام ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال نیز در این لیست قرار دارد و سعید مهری هافبک استقلال نیز جزء بازیکنانی است که احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

اما در بین این نفرات حضور سیدمحمد حسینی مدافع تازه وارد استقلال نیز به چشم می‌خورد و امکان اینکه در فهرست نهایی جدا شده‌ها باشد وجود دارد. البته این لیست هنوز نهایی نشده و کادرفنی از بین این نفرات بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها