|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال جمعه 7 مرداد

شنیده شده است که چند بازیکن ممکن است نام شان در لیست مازاد استقلال قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد
از چند روز پیش شایعاتی به راه افتاده است که چند بازیکن ممکن است نام شان در لیست مازاد استقلال قرار بگیرد، این در شرایطی است که ساپینتو دیگر قصد ندارد بازیکنی را از تیمش حذف کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از راهبرد معاصر؛ در این بین اما آن دسته از بازیکنانی که در ۲ بازی دوستانه فرصت بازی پیدا نکرده‌اند، ممکن است از استقلال جدا شوند تا به تیم‌هایی بروند که بیشتر فرصت بازی پیدا کنند.

در این بین شایعاتی در مورد جدایی بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سید محمد حسینی و سعید مهری وجود دارد که باید دید آیا آنها در بازگشت از ترکیه اقدام به جدایی می‌کنند یا نه./ خبرورزشی

مهدی قایدی برای فصل آینده جایی در برنامه‌های ژاردیم ندارد و تکلیف این بازیکن به‌زودی مشخص خواهد شد. این در حالی است که در دو‌ روز اخیر هم خبرهایی در خصوص احتمال بازگشت قایدی به استقلال در رسانه‌ها منتشر شده بود.

باشگاه استقلال تمایل به جذب قایدی داشت و مذاکراتی را با مدیر برنامه او انجام داد ولی مسئله مهم این است که قایدی در حال حاضر تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. نکته مهم دیگر این است که باشگاه شباب الاهلی هم حاضر نیست قایدی را به استقلال بدهد و این بازیکن احتمالا در لیگ امارات می‌ماند. 

باشگاه اتحاد کلبا همچنان‌ مشتری جدی قایدی است و شانس بیشتری برای جذب وی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها