|

دلیل اصلی جدایی کریستیانو رونالدو از منچستر فاش شد؛ لیونل مسی!

رونالدو همچنان درخواست جدایی از منچستریونایتد را دارد و مسئولان باشگاه هم بر موضع خود مبنی بر فروشی نبودن او تاکید می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته اتلتیک، به نظر می‌رسد انگیزه او برای رفتن به باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا، حفظ رکورد گلزنی خود در آن مسابقات است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او در حال حاضر با ۱۴۰ گل زده (۱۵ گل بیشتر نسبت به لیونل مسی که دو سال جوان‌تر است) در آن رقابت‌ها پیشتاز است. رونالدو همچنین در زمینه گل‌های به ثمر رسانده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ۳ گل از مسی عقب است و به نظر می‌رسد جلو زدن از رقیب دیرینه‌اش در این عرصه، انگیزه مضاعفی برایش به شمار می‌رود. البته کسب جام‌ها و دلایل خانوادگی هم عوامل مهمی هستند.

اتلتیک می‌تواند تایید کند ژرژ مندس به عنوان مدیر برنامه رونالدو، با اسپورتینگ لیسبون در تماس بوده است. علاوه بر هزینه‌های بالای چنین انتقالی، ظاهرا روبن آموریم به عنوان سرمربی اسپورتینگ، در مورد حضور رونالدو در تیم و تاثیراتی که او می‌تواند بر انسجام تیمش داشته باشد، دچار تردید شده است. اتلتیکو مادرید هم به عنوان گزینه دیگری برای این مهاجم ۳۷ ساله مطرح شده بود ولی انریکه سرزو چنین همکاری‌ای را محتمل نمی‌داند. 

در حال حاضر نمی‌توان شانس زیادی برای حضور رونالدو در بازی دوستانه مقابل اتلتیکو مادرید قائل شد و حضورش در بازی برابر رایووایکانو محتمل‌تر به نظر می‌رسد. اگرچه او در این مدت به طور انفرادی به تمریناتش ادامه داد، گفته می‌شود این بازیکن از حیث آمادگی تاکتیکی و جسمانی، ۴ هفته از هم تیمی‌هایش عقب‌تر است. 

با توجه به این که اگر رونالدو تیم را ترک کند، آنتونی مارسیال تنها مهاجم مرکزی تخصصی شیاطین سرخ خواهد بود، تن هاخ تمایلی به جدایی این بازیکن ندارد. از سوی دیگر گزینه‌های جایگزین هم به راحتی در دسترس نیستند؛ مثلا آژاکس برای آنتونی ۱۰۰ میلیون یورو درخواست کرده است. بنجامین ششکو به عنوان دیگر گزینه یونایتد هم در حال حاضر در دسترس نیست چون سالزبورگ فعلا قصد فروش این بازیکن را ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی