|

کتک کاری شدید مربیان پیشین استقلال و پرسپولیس؛ فاجعه تاریخی!

درگیری مربیان سابق استقلال و پرسپولیس در ترکیه عجیب ترین خبر فوتبال ایران است که حمید مطهری و ساکت الهامی آن را رقم زدند.

لینک کوتاه کپی شد

درگیری و کتک کاری شدید مربیان سابق استقلال و پرسپولیس در ترکیه اتفاق زشتی بود که در حاشیه‌ی اردوی دو تیم هوادار تهران و نساجی مازندران در ترکیه رقم خورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از انصاف نیوز؛ ساکت الهامی که سابقه مربیگری در استقلال را دارد و حمید مطهری که تا سال گذشته دستیار اول گل محمدی در پرسپولیس بود روز گذشته و در قامت سرمربیان دو تیم هوادار و نساجی به جان هم افتادند و حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند.

الهامی که فصل پیش با هدایت نساجی این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند و حالا هدایت هوادار را به عهده دارد، ید طولایی در درگیری و حواشی دارد و حمید مطهری سرمربی فعلی نساجی نیز زیاد با حواشی بیگانه نیست.

درپی این اتفاق زشت دو باشگاه بیانیه هایی بدین شرح صادر کردند

اطلاعیه‌ای که رسانه ها به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران منتشر کرده‌اند:

درگیری و کتک کاری شدید مربیان سابق استقلال و پرسپولیس در ترکیه

بیانیه‌ی باشگاه هوادار تهران در واکنش به اطلاعیه‌ی بالا:

«سرمربی محبوب مازندرانی ها که پس از گرفتن رخصت از هواداران نساجی به جهت علاقه فراوانی که به وی دارند و برای آن‌ها خاطره‌سازی‌های بسیاری کرده است، سکان‌دار فنی هوادار در فصل پیش رو شد، اما متاسفانه همان جریان حاشیه‌ساز که با ناجوانمردی باعث جدایی ساکت الهامی شدند، کماکان بر طبل اختلاف میان وی و باشگاه نساجی می‌کوبند تا از آب گل‌آلودتر ماهی بیشتری بگیرند و سرمربی موفق هوادار را رو در روی هواداران نساجی قرار دهند که البته موفق نبوده و نخواهند شد.

باشگاه هوادار سخن را کوتاه می‌کند و حالا که به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی و از سوی افراد منتسب به مجموعه مذکور مطالب عجیبی در فضای مجازی منتشر شده است و حداقل به طور ضمنی مورد تایید مدیران باشگاه نساجی نمی‌باشد، امید می‌رود مجموعه فوق در جهت تکذیب مطلب منتشر شده اطلاعیه‌ای هر چه سریع‌تر صادر نماید تا بیش از این آرامش باشگاهی که به بی‌حاشیه بودن شهرت دارد، مکدر نشود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها