|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس شنبه 8 مرداد

به نظر می رسد با جذب ک مهاجم خارجی کار پرسپولیس در نقل و انتقالات به پایان برسد.

لینک کوتاه کپی شد
1

پرسپولیسی ها که در هفته اول لیگ برتر باید به مصاف ذوب آهن اصفهان بروند، بعد از توافق با سینا اسدبیگی، با محمد سلطانی مهر دیگر هافبک تیم ذوب آهن اصفهان هم به توافق رسیدند و احتمالاً طی روزهای آینده قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس رسمی خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رراهبرد معاصر؛ شاگردان گل محمدی در صورت عقد قرارداد با سلطانی مهر فقط نیاز به یک یا دو مهاجم خارجی خواهند داشت که در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته است.

پرسپولیس بعد از اینکه رضا اسدی را از دست داد، به دنبال جذب یکی دو هافبک خوب بود که در نهایت با اسدبیگی و سلطانی مهر به توافق رسید.

سرمربی ذوب آهن درخصوص انتقال جنجالی بیگی گفت: ما مطمئن بودیم که سینا اسدبیگی قراردادش را تمدید کرده است و به همین خاطر در پیش فصل او را در تمرینات پذیرفتیم و در ترکیب تیم‌مان در بازی های دوستانه حضور داشت و همینطور در تمرینات. تا دیروز هم در اردوی تیم حضور داشت و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را بست اما من همان موقع از مسئولان حقوقی تیم خواستم که این موضوع را پیگیری کنند.

گل محمدی از ابتدای شروع نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است و حتی به سراغ کاسیانو برزیلی رفت اما انقدر پروسه جدب این بازیکن طولانی شد که سرخپوشان بالاخره قید او را زدند. حالا شنیده می شود که پرسپولیس با یک مهاجم برزیلی دیگر به توافق رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها