|

ساپینتو جناح راست استقلال را تغییر می دهد؟

با جدایی وریا غفوری، به نظر نمی رسد استقلال بخواهد در جناح راست بازیکنی را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از جدایی وریا غفوری از استقلال تصور می‌شد که مدیران تیم در پی جذب جانشین کاپیتان محبوب تیم باشند اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و جذب بازیکن در پست دفاع راست در اولویت استقلالی‌ها نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان نیوز؛ با اینکه عادل حردانی در این پست می‌تواند استقلالی‌ها را همراهی کند اما آبی‌ها در این پست تنها یک بازیکن در اختیار دارند و ساپینتو سرمربی تیم تمایل داشت که مدیران یک بازیکن جدید جذب کنند اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. سردار آجورلو مدیرعامل تیم از سرمربی استقلال درخواست کرده که از بازیکنان تیم بهره لازم را برده و کمبودها رو جبران کند، به همین دلیل ساپینتو قصد دارد از رضا میرزایی خرید جدید تیم در مواقع لزوم در این پست استفاده کند و باید از وی یک خط عقب‌تر استفاده ببرد

این در حالی است که کوین یامگا نیز می‌تواند به استقلال کمک کند اما وی نیز باید در پست غیرتخصصی خود برای آبی‌ها به میدان برود و این مسئله کار ساپینتو را سخت می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید که سرمربی استقلال در غیاب حردانی چه تصمیمی برای این پست می‌گیرد و کدام بازیکن را در اجرای برنامه‌هایش موفق می‌بیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها