|

شب متفاوت لژیونرها؛ برد پرگل یاران «محرمی و شکست شارلوا در حضور قلی‌زاد

محرمی به مانند دیدارهای قبلی تیمش در ترکیب اصلی دیناموزاگرب به میدان رفت و در روزی‌که همبازیان او موفق شدند 4 بار دروازه حریف خود را باز کن…

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های دیناموزاگرب کرواسی و شارلوای بلژیک در حضور ستارگان ایرانی خود در رقابت‌های باشگاهی کرواسی و بلژیک به میدان رفتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، شب گذشته رقابت‌های باشگاهی در قاره اروپا دنبال شد که در رقابت‌های لیگ کرواسی و لیگ بلژیک، دو ستاره ایرانی تیم‌های دیناموزاگرب کرواسی و شارلوای بلژیک به میدان رفتند. صادق محرمی مطابق هفته‌های گذشته از ابتدا در ترکیب دیناموزاگرب به میدان رفت اما علی قلی‌زاده در ترکیب اولیه شارلوا جایگاهی نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیمش اضافه شد، هر چند که در تغییر نتیجه به سود تیمش ناکام بود.

گلبارانی برای تداوم صدرنشینی

دیناموزاگرب که فصل جدید رقابت‌های باشگاهی کرواسی را با 2 پیروزی آغاز کرده، شب گذشته به دنبال تثبیت موقعیت خود در صدر جدول بود و یاران صادق محرمی برای حفظ این جایگاه، کار دشواری نداشتند، چرا که باید در مقابل ایسترا به میدان می‌رفتند که هر دو بازی ابتدایی خود را در فصل جدید واگذار کرده بود.

محرمی به مانند دیدارهای قبلی تیمش در ترکیب اصلی دیناموزاگرب به میدان رفت و در روزی‌که همبازیان او موفق شدند 4 بار دروازه حریف خود را باز کنند، ناکام در گل‌سازی برای تیمش بود و در اواخر نیمه نخست هم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد تا با دریافت نمره متوسط هفته سوم لیگ کرواسی را به پایان برده باشد. دیناموزاگرب با پیروزی پرگل شب گذشته حالا با 9 امتیاز با فاصله نسبت به رقبایش صدرنشین است.

یاران محرمی هفته آینده در دور رفت رقابت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت و حریف دیناموزاگرب در این مرحله، تیم لودوگورتس بلغارستان است.

قلی‌زاده فرشته نجات شارلوا نشد

تیم شارلوا در هفته دوم رقابت‌های ژوپیرلیگ بلژیک به مصاف تیم سن ژیلواز رفت. به مانند هفته نخست رقابت‌ها، خبری از حضور علی قلی‌زاده ستاره ایرانی شارلوا در ترکیب اصلی تیمش نبود، آن‌هم در شرایطی که قلی‌زاده در دیدار با یوپن به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیمش اضافه شد و توانست گل سوم شارلوا را بزند و تثبیت‌کننده اولین برد فصل این تیم باشد.

قلی‌زاده در نیمه دوم و در شرایطی که تیمش با یک گل از حریف عقب افتاده بود، با تصمیم سرمربی به ترکیب شارلوا اضافه شد و 16 دقیقه فرصت داشت تا بتواند با درخشش خود، تیمش را از شکست نجات بدهد. اما تلاش ستاره ایرانی شارلوا برای گلزنی و یا گل‌سازی بی‌سرانجام بود تا برخلاف هفته نخست، او در هفته دوم نتواند موفق در تاثیرگذاری در ترکیب شارلوا باشد و این تیم نخستین شکست خود در فصل جدید ژوپیرلیگ بلژیک را تجربه کند.

شارلوای بلژیک هفته آینده در هفته سوم رقابت‌های باشگاهی این کشور به مصاف تیم اوستنده می‌رود که باید دید آیا علی قلی‌زاده از ابتدا فرصت بازی به‌دست خواهد آورد یا به مانند دو هفته اخیر به عنوان یار جانشین به ترکیب شارلوا اضافه می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها