|

سرمربی استقلال بی خیال دو بازیکن دیگر می شود

دو بازیکن دیگر از تیم استقلال هم در لیست خروجی این تیم قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

اردوی آماده سازی تیم استقلال تهران در شهر آنکارا ترکیه برگزار شد و آبی پوشان شب گذشته این شهر را به مقصد تهران ترک کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این سفر برای برنامه‌های آماده سازی و تمرینات پرفشار ریکاردو ساپینتو برنامه‌ریزی شد که در آن چند بازی دوستانه هم گنجانده شده بود. سرمربی پرتغالی طی روزهای گذشته محک جدی شاگردانش را شاهد بوده و پس از این اردو خواستار تغییرات دیگری است.

با نظر سرمربی دو بازیکن دیگر از استقلال کنار گذاشته می‌شوند. علت این تصمیم به دلیل مشکلات انضباطی و مسائلی شبیه به آن نیست. ظاهراً ساپینتو در نظر دارد با این تغییر، ترافیک برخی خطوط را برطرف کرده و تعادل در موجودی بازیکنان برای همه پست‌ها را برقرار کند.

مدیریت باشگاه از این تصمیم کادرفنی آگاه است و قرار شده به زودی تکلیف دو بازیکن تیم مشخص شود. جلسات ساپینتو با مصطفی آجورلو برای این اقدام در ترکیه انجام یافته و قرار بود پس از بازگشت تیم به تهران این تصمیم به صورت رسمی اعلام شود.

این اولین لیست خروجی ساپینتو نیست. او پیش از سفر تیمش به ترکیه اسامی بازیکنان مازاد را اعلام کرده بود. با نظر او محمد جواد به ‌آفرین، متین کریم‌زاده، زکریا مرادی، امین قاسمی‌نژاد، آرش داجلیری، سینا خادم‌پور، فردین رابط و رضا آذری در این سفر تیم را همراهی نکردند تا برای آینده خود با باشگاه مذاکره کنند.

استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مانند سید محمد حسینی، سجاد شهبازاده، کاوه رضایی، پیمان بابایی، امید حامدی‌فر، رضا میرزایی و محمد حسین زواری را به خدمت گرفته و با جدایی امیرحسین حسین زاده هواداران در انتظار معرفی جانشین او در خط میانی هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها