|

یوونتوس به دنبال دو بازیکن بارسا!

باشگاه یوونتوس مذاکرات خود برای جذب دو بازیکن بارسلونا را شروع کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده و تاکنون بازیکن شاخصی هم از تیم جدا نشده است. آبی اناری‌ها برای رعایت کردن فِرپلی مالی، باید دستمزد بازیکنان خود را کاهش دهند و چند بازیکن خود را نیز به فروش برسانند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرار بود که فرانکی دی‌یونگ برای ایجاد توازن مالی از بارسلونا جدا و راهی منچستریونایتد شود اما این هافبک هلندی علاقه‌ای به جدایی ندارد. بارسلونا یک ستاره هلندی دیگر خود را نیز در فهرست فروش قرار داده است. ممفیس دیپای که تابستان گذشته با درخواست مستقیم رونالد کومان به‌عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست، به دلیل ترافیک بالا در خط حمله باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد و از یوونتوس نیز پیشنهادی جدی دارد. 

طبق ادعای اسپورت، تماس‌های اولیه با مدیران بارسا نیز برقرار شده و دو طرف مشغول مذاکره هستند. یوونتوس همچنین برای بازگرداندن میرالم پیانیچ نیز درخواست داده و قصد دارد هافبک بوسنیایی را دوباره در اختیار بگیرد. پیانیچ دو سال پیش از یوونتوس به بارسلونا پیوست و به جای او آرتور ملو از بارسا راهی یوونتوس شد. مصدومیت پل پوگبا و دوری تقریبا طولانی مدت او باعث شده تا یوونتوس گزینه بازگرداندن پیانیچ را به شکل جدی پیگیری کند. باید دید در روزهای آتی مذاکرات یوونتوس و بارسا برای دیپای و پیانیچ چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها