|

مهدی طارمی راهی ملان می شود؟!

سانه ایتالیایی کالچو مرکاتو مدعی شد که میلان یک بار دیگر قصد دارد تا شانس خود را برای جذب مهدی طارمی آزمایش کند.

لینک کوتاه کپی شد

بحث علاقه مدافع عنوان قهرمانی سری آ به مهاجم ایرانی پورتو، خبر تازه ای نیست و در ماه های گذشته بارها و بارها نام مهدی طارمی به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی میلان بر سر زبان ها افتاده و پس از اینکه در روزهای گذشته رسانه های پرتغالی این موضوع را مجددا بازتاب دادند، حالا یک رسانه معتبر ایتالیایی نیز از علاقه روسونری به طارمی خبر داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهاجم ایرانی که چند روز پیش با حضور در یک مصاحبه تصویری از علاقه اش به حضور در لیگ برتر انگلیس سخن گفته بود، صحبت هایش در پرتغال بازتاب زیادی داشت و بسیاری مدعی شدند او خواستار جدایی از پورتو است هر چند خود طارمی با انتشار بیانیه ای به زبان پرتغالی، از ادامه حضورش در اژدها سخن گفت. حالا و ساعاتی پس از نخستین قهرمانی پورتو و طارمی در فصل جدید، او دوباره به میلان لینک شده است.

وب سایت کالچو مرکاتو در خبری و با تیتر"میلان دوباره به دنبال طارمی" نوشت: مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. میلان به ایرانی که قراردادش با پورتو در ژوئن 2024 به پایان می رسد بسیار احترام می گذارد.

با امضای قرارداد با اوریگی و بدون در نظر گرفتن تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ که از ژانویه 2023 به بعد در دسترس است، میلان احتمالا گزینه های در نظر گرفته شده برای نقش مهاجم مرکزی را تکمیل کرده است. البته باید گفت بازیکن بلژیکی که از لیورپول آمده، می تواند به عنوان وینگر هم استفاده شود.

به گفته برخی منابع،  پائولو مالدینی و فردریک ماسارا مدیرفنی و مدیر ورزشی میلان همچنان به فکر خرید یک مهاجم دیگر هستند. به طور خاص، گزینه آنها مهدی طارمی بازیکن 30 ساله ایرانی است که از تابستان 2020 در پورتو حضور دارد. کسی که یوونتوس را در لیگ قهرمانان اروپا 2020 – 2021 تنبیه کرد و سال گذشته نیز این اتفاق برای لاتزیو در لیگ اروپا تکرار شد.

بدون شک این مسئله (مذاکره با طارمی) با رضایت خود مالدینی و ماسارا است، همانطور که تیم تحریریه کالچومرکاتو در 1 آوریل (خبر علاقه میلان به طارمی) را برای شما فاش کرد، اما این علاقه هرگز به مذاکره منتج نشد.

در بخش پایانی گزارش کالچو مرکاتو نیز آمده است: درخواست‌های پورتو (برای فروش طارمی) 20 تا 25 میلیون یورو است و مطمئناً (این رقم مورد نظر تیم پرتغالی) در حال حاضر سرعت باشگاه روسونری را (برای مذاکره و جذب طارمی) کند می‌کند. ما تکرار می‌کنیم تا کنون چیزی فراتر نرفته‌ایم (مذاکرات پیشرفت چندانی نداشته است)، ماه‌ها پیش خبر ابراز علاقه میلان برای این بازیکن متولد 1992 که قراردادش با پورتو در ژوئن 2024 منقضی می‌شود (را منتشر کردیم). او نویسنده 140 گل در دوران ورزشی خود است، از جمله 26 گل (علاوه بر 17 پاس گل) در فصل گذشته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها