|

ویدیو کامل مبارزه سجاد غریبی مقابل گوریل قزاق؛ هالک ایرانی افتضاح به بار آورد!

سجاد غریبی در یک مسابقه که کمتر از 3 دقیقه طول کشید برابر حریف قزاق خود ناک اوت شد.

لینک کوتاه کپی شد

هر چقدر از حواشی عجیب و غریب سجاد غریبی یا همان هالک وطنی خودمان در ماه های اخیر بگوییم کم گفتیم. ورزشکاری که هر کاری می کند تا ویدیو هایش در شبکه های مجازی بیشتر بازدید داشته باشد تا او هم معروف تر شود.

به گزارش «شایانیوز» سجاد غریبی در مسابقاتی به نام Wicked N' Bad به مصاف آلمات باخیتوویچ قزاق رفت. پیش از این دیدار ویدیو سیلی خوردن غریبی از این ورزشکار هم سوژه شده بود و جالب اینجاست که هر دو ورزشکار پیش از این بازی فقط در شبکه های مجازی به جای رینگ فعالیت داشتند و این اولین مصاف این دو نفر محسوب می شد.

آلمات باخیتوویچ که به گوریل قزاق معروف است در این بازی توانست در کمتر از دو دقیقه هالک ایرانی را ناک اوت کند تا یک بار دیگر عدم توانایی های سجاد غریبی اثبات شود. نکته بسیار ناامید کننده این بود که این رویداد تقریبا در پایین ترین سطح ممکن برگزار می شد و نتیجه آن هم منجر به شکست هالک شد.

واقعا مشخص نیست هدف اصلی سجاد غریبی از انتشار این ویدیو ها و اصرار به حرفه ای بودن و قوی بودن چیست، اما به نظر می رسد معروف شدن به هر دلیلی و جذب فالوور جایگاه بالاتری برای او از ورزش دارد.

توجیح باخت افتضاح سجاد غریبی

مصطفی هاشم زهی که گفته می شود مدیر برنامه های سجاد غریبی است پس از شکست مملو از افتضاح سجاد غریبی از گوریل قزاق در شب گذشته در پستی اینستاگرامی باخت او را به استرس و ترس از شکست مرتبط کرده و نوشت: «سجاد به حریف نباخت به استرس این بازی باخت حداقل من بیشتر از همه سجاد رو میشناسم و میدونم که این ادم در رینگ سجاد نبود چون حساسیت این مسابقه و ترس از قضاوت مردم اصلا نگذاشت که تمرکز کنه، همیشه نگران شکست این بازی بود نگران قضاوت و نگران حرف مردم اگه کسی میگه سجاد آمده نبود اتفاقا آماده ترین حالت این چند سال بود از بعد فورد شبانه روزی تمرین کرد ولی باز در آخرین لحپه و رختکن نگرانی از شکست تمام وجودش رو پر از استرس کرد و نتیجه این شد که به بازی ادامه نداد اون شکست نخورد از دوباره زمین خوردن ترسید از حرف مردم».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی