|

منچستر همچنان پیگیر ستاره بارسلونا!

ماجرای علاقه یونایتد به دی‌یونگ در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی به یکی از سوژه‌ های چند هفته اخیر تبدیل شده.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل این بازیکن را زیر نظر داشتند و حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم باعث شد که آنها به صورت جدی برای جذب این هافبک هلندی اقدام کنند، چرا که این مربی علاقه زیادی به همکاری دوباره با این بازیکن دارد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از سوی دیگر، بارسلونا نیز آماده است تا دی‌یونگ را بفروشد و بخشی از بودجه هزینه شده برای جذب بازیکنان جدید را با فروش او تامین کند. این در حالی است که جدایی این بازیکن برای رعایت سقف پرداخت دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا و ثبت قرارداد بازیکنان جدید مانند روبرت لواندوفسکی و رافینیا بسیار ضروری است. 

با این حال، دی‌یونگ تا به حال حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشده و اعلام کرده است که قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش در بارسلونا ادامه دهد. 

حالا یونایتد تصمیم گرفته که شانس خودش برای جذب این بازیکن را برای آخرین بار امتحان کند چون تن‌هاخ به صورت جدی از مدیران این باشگاه خواسته که دی‌یونگ را برای فصل آینده به فهرست بازیکنان او اضافه کنند. 

یونایتد قصد دارد پیشنهاد جدیدی را به این ملی‌پوش هلندی ارائه دهد و دستمزد 450 هزار پوند در هفته را برای او در نظر گرفته که پیشنهادی بسیار جذاب به نظر می‌آید و او را جز بازیکنانی قرار می‌دهد که بیشترین دستمزد را در لیگ برتر دریافت می‌کنند اما باید دید که آیا او حاضر به پذیرش این پیشنهاد خواهد بود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها