|

یحیی سیستم پرسپولیس را تغییر داد

پرسپولیس در بازی تدارکاتی روز گذشته با سیستم 4-2-3-1 در برابر تیم امید به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در دیدار با تیم امید، تیم پرسپولیس با دو هافبک دفاعی و در حالی وارد زمین شد که در خط حمله مهدی عبدی به تنهایی حضور داشت و پشت سر خود سروش رفیعی را می‌دید. این سیستمی است که پیش از این یک بار دیگر هم در بازیهای پیش فصل از سوی یحیی گل‌محمدی مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نکته مهم این است که یحیی برای به کار گیری سروش، ترجیح داده که یک مهاجم را از ترکیب خود خارج کند و دست به چینش هافبک تدافعی خود نزند. در غیاب سرلک و حنانوف نیز این سینا اسدبیگی بود که یک هفته بعد از امضای قرارداد به ترکیب اصلی رسید و برای پرسپولیس به میدان رفت.

البته شاید دلیل اینکه یحیی خط هافبک لوزی را انتخاب نکرد و از تعداد مهاجمانش کاست، مصدومیت پاکدل و عدم جذب مهاجم خارجی باشد که باعث شده بود تا عبدی و تمیروف تنها مهاجمان فهرست پرسپولیس باشند.

با این حال برای اینکه سرمربی پرسپولیس در بازی هفته اول چه سیستمی را انتخاب خواهد کرد، باید تا دیدار با سایپا منتظر ماند و دید که در آخرین بازی پیش فصل با چه سیستمی از ابتدا بازی می‌کند.

در سالهای گذشته پرسپولیس همیشه ازسیستم 4-4-2 استفاده کرده اما این فصل وضعیت خط حمله سرخپوشان و همچنین جذب سروش رفیعی باعث شده تا ارنج قرمزها تبدیل به یکی از علامت سوالهای این تیم باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها