|

به نظر بیخیال فدراسیون فوتبال شوید!

مدیر حقوقی فدراسیون از فاجعه بزرگی که در فدراسیون فوتبال ایران اتفاق افتاده پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای گفت: مهم ترین اثر قرارداد ویلموتس، خودش را در صورت های مالی و ترازنامه فدراسیون فوتبال نشان می دهد که این نکته باعث زیان ده شدن فدراسیون و بحرانی شدن شرایط مالی مجموعه فوتبال شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ علاوه بر حکم صادره برای آقای ویلموتس (بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان) حکم دستیاران ایشان از سوی CAS و برگ تشخیص مالیات ۳۲ میلیارد تومانی نیز به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است. پرداخت مبلغی حدود چهار میلیون یورو برای فدراسیونی که ساختمانش را هم از دست داده یک فاجعه محسوب می شود.

همان طور که ملاحظه می کنید فدراسیون فوتبال وضعیتی فاجعه بار دارد. در واقع فدراسیونی ورشکسته روی دست فوتبال ایران باقی مانده که امید چندانی به بهبود وضعیتش نیست. انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ هم در حال حاضر فقط ۳ کاندیدا دارد؛ مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی.

اولی مسبب قرارداد ویلموتس بود؛ دومی هم در زمان سرپرستی اش در فدراسیون فوتبال، استعداد خاصی از خود نشان نداد؛ سومی هم عملکردی درخشان در سازمان لیگ نداشت.

در نتیجه بی تعارف هر ۳ کاندیدا قادر به حل مشکلات فدراسیون نیستند و بعید می دانیم اینها بتوانند هم بدهی ویلموتس را بپردازند، هم مشکلات تیم ملی را حل کنند، هم ساختمان فدراسیون را پس بگیرند، هم سروسامانی به وضعیت سرمربیگری تیم ملی بدهند.

این نکته را بیشتر به این خاطر نوشتیم که اگر یکی از این ۳ کاندیدا، توهم آبادانی فوتبال ایران را دارد لطفا از همین حالا حرف ها و ادعاهای او را باور نکنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها