|

پشت پرده استوری عجیب و جنجالی بازیکن پرسپولیس!

یکی از اتفاقات جنجالی در پرسپولیس، خداحافظی شرزود تمیروف در صفحه شخصی خودش از هواداران بود.

لینک کوتاه کپی شد

این مهاجم ازبک که ابتدا به عنوان بازیکن مازاد معرفی شده بود چند روز پس از شروع تمرینات به تهران آمد و در اردوی پرسپولیس حاضر شد با این حال گفته شد این حضوراو به معنای تداوم همکاری او با سرخ‌ها نیست و این بازیکن ازبک کاملا وضعیت بی‌ثباتی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ اما اینکه چرا شرزود تمیروف، در صفحه شخصی اش متن خداحافظی از هواداران پرسپولیس تنظیم کرد برای خیلی ها تبدیل به علامت سئوال شد. در همین ارتباط می توانید گزارش زیر را بخوانید؛

حمله کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی

از اواخر لیگ بیست و یکم برخی کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی شروع به انتقاد از شروزد تمیروف کرده و خواستار اخراج او شدند! این در حالی بود که این مهاجم ازبک هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و بدون رضایتنامه این تیم قادر به جدایی نبوده و نیست!

پرسپولیسی ها به قدری به او و یحیی گل محمدی حمله کردند که سرمربی پرسپولیس پس از کنار گذاشتن داوود فنایی و مظاهر رحیم پور دستیاران خودش تصمیم گرفت مهاجم ازبک را نیز در لیست مازاد قرار دهد.

چرا مهاجم لیست مازاد از ازبکستان فرا خوانده شد؟

پس از پایان لیگ برتر گفته شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس خواهان جذب دو مهاجم و یک هافبک دفاعی شده و با توجه به خالی بودن مارکت ایران در حال حاضر، پرسپولیس چاره دیگری جز جذب دو بازیکن خارجی ندارد و در چنین شرایطی تمیروف و پرسپولیس به پایان همکاری نزدیک  شد اما ...

خرید مهاجم خارجی برای پرسپولیس به پروسه ای طولانی و فرسایشی تبدیل شد. با شروع تمرینات سرخپوشان، یحیی گل محمدی که با کمبود مهاجم، مصدومیت حامد پاکدل و مسمومیت مهدی عبدی مواجه شده بود دستور به بازگشت تمیروف داد.

این بازگشت البته به معنای ادامه قطعی حضور مهاجم ازبک در تیم پرسپولیس نبود و حتی به خودش و مدیربرنامه هایش گفته شد احتمال معاوضه یا جا به جایی با خرید مهاجم خارجی جدید برای تمیروف وجود دارد!

گلزنی پی درپی در بازی های تدارکاتی پرسپولیس

شرزود تمیروف که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم فقط موفق شده بود یک گل بزند با انگیزه و عطش فراوانی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. مهاجم ازبک در دیدارهای دوستانه پرسپولیس برابر پیکان، نساجی مازندران و تیم امید ایران دروازه حریفان تدارکاتی را باز کرد اما این گلزنی ها هم جلوی حملات هواداران در فضای مجازی را نگرفت!

استوری ناگهانی خداحافظی مهاجم ازبک

شرزود تمیروف یکشنبه شب گذشته با انتشار استوری در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد. این مهاجم ازبک بلافاصله در اقدامی عجیب صفحه ریکاردو ساپینتو و خسرو حیدری سرمربی و مربی استقلال را در اینستاگرام دنبال کرد.

این در حالی بود که پیش تر اخباری مبنی بر قطعی شدن جدایی شرزود تمیروف از پرسپولیس منتشر شده بود.

تمیروف استوری خود را پاک کرد!

استوری مهاجم ازبک در روزی که تمرین پرسپولیس تعطیل بود ( دوشنبه) حسابی سروصدا به پا کرده و جنجالی شد. این در شرایطی بود که هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس از دلیل این موضوع خبر نداشت. پس از این ماجرا مدیران باشگاه با تمیروف و مدیربرنامه هایش صحبت کرده و گوشزد کردند که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و...

بلافاصله پس از تماس مدیران باشگاه پرسپولیس، تمیروف استوری خودش را پاک کرد.

فحاشی به تمیروف در هتل آزادی!

اما سئوال اینجاست که ماجرا چه بود؟ شنیدیم که ظاهرا روز یکشنبه چند هوادار پرسپولیسی در رفتاری احساسی و زشت به شرزود تمیروف در لابی هتل آزادی توهین کرده اند.

او در هتل آزادی زندگی می کند و فحاشی و توهین چند هوادار احساسی پرسپولیس باعث شد او تصمیم خودش برای جدایی را بگیرد غافل از آن که با واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه می شود.

جریمه ای که بخشیده شد!

پس از انتشار استوری شرزود تمیروف عنوان شد که باشگاه پرسپولیس قصد دارد شرزود تمیروف را جریمه کند. با این وجود شنیدیم احتمال بخشش این مهاجم ازبک وجود دارد. مدیران باشگاه پرسپولیس زمانی که دلیل اصلی این واکنش عجیب شرزود تمیروف و استوری خداحافظی اش را شنیدند دیگر قانع شدند که او تحت فشار ناشی از فحاشی هواداران دست به این اقدام زده است.

شرزود در اصفهان فیکس است؟!

تیم پرسپولیس بر اساس قرعه کشی سازمان لیگ، در هفته اول باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. با توجه به اینکه مهدی عبدی تازه از بند مصدومیت رها شده و حامد پاکدل هم مدت هاست با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی از شرزود تمیروف به عنوان تنها مهاجم تخصصی خودش در اصفهان در ترکیب اصلی استفاده کند. فراموش نکنید به رغم اصرارهای یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس هنوز در خرید مهاجم برزیلی و خارجی موفق نبوده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها