|

مهلت سازمان لیگ به استقلال؛ بدهی پرداخت می شود؟

با توجه به بدهی 30 میلیاردی استقلال به سازمان لیگ، برای آخرین بار باشگاه هشدار دریافت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که در جریان هستید باشگاه استقلال 30 میلیارد تومان بابت پرداخت نکردن هزینه تبلیغات محیطی به سازمان لیگ فوتبال ایران بدهکار است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ داستان از این قرار است که مدیران باشگاه استقلال مدعی بودند با در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی، درآمدزایی بیشتری برای باشگاه حاصل خواهد شد و سهم سازمان لیگ را نیز از این درآمد هفته به هفته پرداخت می‌کنند اما اکنون باشگاه استقلال بابت پرداخت نکردن سهم تبلیغات محیطی خود بدهی 30 میلیارد تومانی به سازمان لیگ فوتبال ایران دارد.

بدهی که سروصدای بسیاری از باشگاه های لیگ برتری را در آورده است و روز یکشنبه مدیران باقی تیم ها نیز در گردهمایی که در سازمان لیگ داشتند از سازمان لیگ و میرشاد ماجدی خواستند بیش از این با باشگاه استقلال مدارا نکرده و برابری ایجاد شود.

در همین ارتباط خبردار شدیم با توجه به این که لیگ 22 در آستانه آغاز شدن است، سازمان لیگ به باشگاه استقلال تاکید کرده در صورتی که طی چند روز آینده این مبلغ را پرداخت نکند با جرایم سنگینی مواجه خواهد شد. به هرحال پرداخت نشدن این مبلغ که از لیگ قبلی برجای مانده تا به امروز در نوع خود عجیب است و اسباب خشم برخی مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری دیگر را فراهم کرده است.

درهرحال باید منتظر بود و دید طی چند روز آینده و تا شروع لیگ 22 باشگاه استقلال قادر به پرداخت این بدهی سنگین خواهد بود یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها