|

آخرین راهکار پرسپولیس برای جذب مهاجم

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس برای جذب مهاجم سیاست جدیدی را اتخاذ کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

در همین ارتباط خبردار شدیم رضا درویش طی چند روز اخیر و بعد از خودداری مهاجم برزیلی از ورود به ایران به واسطه اخباری که از داخل ایران به این بازیکن رسیده بود، تصمیم جدیدی گرفته است. به این صورت که قرار است درویش نام مهاجم طرف مذاکره و حتی ملیت او را مخفی نگه داشته و کوچکترین اطلاعاتی به کسی ندهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به هرحال این یک واقعیت است که اخبار در باشگاه پرسپولیس بسیار ساده تر از باشگاه های دیگر در اختیار برخی ادمین های فضای مجازی قرار می گیرد و همین لو رفتن نام بازیکن موردنظر مشکلاتی را برای جذب مهاجم ایجاد کرده است. آش آن قدر شور شده که خود درویش هم متوجه شده باشگاه تحت نظارتش از نظر خبری به هیچ وجه ایمن نیست و کافی است خبر یا تصمیمی از اتاق او بیرون برود و در حالی که هنوز به دیگر طبقات باشگاه اطلاع رسانی نشده، برخی کانال ها و پیج های مجازی این خبر یا اخبار را منتشر می کنند.

همین موضوع باعث شده درویش تصمیم بگیرد همان طور که پرونده جذب سینا اسدبیگی را در اوج سکوت پیش برد و پس از ثبت قرارداد آن را رسانه ای کرد، در مورد مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی نیز چنین اقدامی را اتخاذ کرده و به جز خودش و یک مقام مسئول، دیگر هیچ اطلاعاتی را با هیچ مدیر یا کارمندی به اشتراک نگذارد.

باید دید درنهایت با این تصمیم، پرسپولیس بالاخره موفق به جذب مهاجم خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها