|

تبلیغات محیطی لیگ در اختیار پرسپولیس؟!

در جلسه مدیران باشگاه های لیگ برتر در سازمان لیگ که به امضای صورتجلسه رسید، پیشنهاد شد پرسپولیس فصل بعد تبلیغات محیطی لیگ را برعهده بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

همان طور که در طرفداری خبر دادیم، روز یکشنبه جلسه ای با حضور برخی مدیران باشگاه های لیگ برتری برگزار شد و درنهایت سازمان لیگ برای آخرین بار به باشگاه استقلال بابت پرداخت بدهی اش هشدار داد و استقلال باید تا قبل از لیگ 22 بدهی خود را بابت تبلیغات محیطی پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما آخرین خبرهای طرفداری حاکی از آن است که در همین جلسه مدیران لیگ برتری تاکید کردند با توجه به خوش حسابی باشگاه پرسپولیس و این که پرسپولیسی ها هیچ بدهی بابت تبلیغات محیطی از فصل قبل ندارند، تبلیغات محیطی فصل آینده لیگ برتر به طور کامل به باشگاه پرسپولیس واگذار شود. پیشنهادی که گویا مورد توجه بخش بازاریابی سازمان لیگ هم قرار گرفته است. از این رو به احتمال زیاد اگر باشگاه استقلال طی روزهای آینده بدهی 30 میلیاردی اش را پرداخت نکند، این احتمال وجود دارد باشگاه پرسپولیس به طور کامل تبلیغات محیطی لیگ 22 را برعهده بگیرد.

گفتنی است در لیگ 22 دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با دادن تضمین های سنگین، تبلیغات محیطی را در اختیار گرفتند و در صورت کنار گذاشته شدن باشگاه استقلال، تبلیغات محیطی به باشگاه پرسپولیس واگذار خواهد شد. جالب اینجاست با وجود گرفته شدن تضمین های سنگین، باشگاه استقلال هنوز به سازمان لیگ بدهی دارد و هنوز این بدهی پرداخت نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها