|

نکونام بی خیال یک بازیکن استقلال نمی شود!

جواد نکونام همچنان به دنبال جذب آرش رضاوند هافبک هجومی تیم استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

با اینکه آرش رضاوند از مدت ها قبل در تمرینات استقلال حضور دارد و ریکاردو ساپینتو نیز مخالفت خود با جدایی این بازیکن را اعلام کرده اما مسئولان فولاد خوزستان همچنان پیگیر جذب او هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رضاوند نیم فصل دوم پارسال را به صورت قرضی در فولاد سپری کرد و یکی از مهره های تاثیرگذار تیم جواد نکونام بود. با این حال او به واسطه قراردادش با استقلال مجبور شد به تهران برگردد و در تمرینات آبی پوشان حضور یابد.

در تمام روزهای گذشته مسئولان فولاد با همتایان خود در استقلال برای جذب رضاوند مذاکرات را ادامه دادند. حتی چند بار خود رضاوند نیز در گفت و گو با مسئولان استقلال خواهان جدایی شد اما مدیران باشگاه و همچنین ریکاردو ساپینتو موافق جدایی او نیستند و به این بازیکن اعلام کردند که برای فصل جدید روی او حساب باز کرده‌اند.

در چنین شرایطی که به نظر می‌رسد انتقال رضاوند به فولاد منتفی است، اما مسئولان باشگاه خوزستان همچنان به مذاکرات خود با استقلالی ها ادامه می دهند و امیدوارند تا روزنه‌ای برای استخدام این بازیکن باتجربه پیدا کنند.

با همه مسائل موجود بعید است استقلالی‌ها راضی به جدایی رضاوند شوند اما بازهم باید منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات بود و دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها