|

دفاع چپ پرسپولیس از راه رسید

اعزام نشدن تیم امید ایران به قونیه برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی برای بسیاری از تیم ها خبر خوبی بود.

لینک کوتاه کپی شد

این خبر برای مهدوی‌کیا و همکارانش در تیم امید، خبر ناگواری است اما کادرفنی برخی تیم‌های لیگ برتری به ویژه مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان از این اتفاق خوشحالند، چرا که پدیده‌های جوان تیم خود را در هفته‌های نخست فصل جدید لیگ برتر در اختیار دارند و می‌توانند از آن‌ها در ترکیب خود استفاده کنند؛ بازیکنانی مثل امیرعلی صادقی، محمدمهدی احمدی و یاسین سلمانی.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ تیم امید ایران در شرایطی به قونیه سفر نمی‌کند که شایعات زیادی درباره لغو اعزام این تیم مطرح است. از موضوع «کرونا» که صبح امروز توسط سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک مطرح شد تا بحث عدم حضور برخی بازیکنان در اردوی تیم امید که باعث تغییر تصمیم کادرفنی تیم امید شده است.

رفع دغدغه «یحیی» برای انتخاب جانشین امیری

محمدمهدی احمدی یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس بود. مدافع چپ جوان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان که بعد از جدایی علی شجاعی و سعید آقایی، با تصمیم یحیی گل‌محمدی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست. او خیلی زود توانست در ترکیب پرسپولیس جا باز کند، چرا که احمدی در تمامی دیدارهای دوستانه پیش‌فصل سرخ‌پوشان، گزینه نخست یحیی گل‌محمدی برای حضور در سمت چپ خط دفاعی تیمش بود و احتمالاً در لیگ برتر هم اعتماد یحیی به ستاره جوان پرسپولیس ادامه پیدا می‌کند.

وحید امیری گزینه نخست یحیی گل‌محمدی برای سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس است که به دلیل مصدومیت فعلاً قادر به همراهی تیمش نیست و علی نعمتی دیگر بازیکنی است که می‌تواند در سمت چپ برای پرسپولیس به میدان برود، اما حالا لغو اردوی تیم امید باعث شده تا احمدی فرصت طلایی را به‌دست آورد و در هفته‌های نخست لیگ برتر بتواند جایگاه خود در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت را تثبیت کند.

جانشین حسین‌زاده برای «سا پینتو» از تیم امید رسید!

امیرحسین حسین‌زاده وینگر تاثیرگذار فصل گذشته استقلال به صورت رسمی از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شده و هنوز تلاش مدیران باشگاه برای جذب وینگر خارجی و یا محمد محبی به نتیجه نرسیده تا کادرفنی آبی‌ها برای آغاز فصل جدید با چالش انتخاب وینگر مواجه باشند. ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال در دیدارهای دوستانه پیش‌فصل به امیرعلی صادقی وینگر جوان آبی‌پوشان اعتماد کرد که درخشش صادقی باعث شد تا سا پینتو به او به عنوان جانشین حسین‌زاده در ترکیب استقلال امیدوار شود.

صادقی که یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم امید ایران به‌شمار می‌رود، حالا با لغو سفر تیم امید به مسابقات همبستگی‌های اسلامی در دسترس کادرفنی استقلال است و می‌تواند در هفته‌های نخست لیگ برتر برای آبی‌پوشان به میدان برود. صادقی امیدوار است که در هفته‌های اولیه فرصت بازی در ترکیب استقلال را به‌دست آورد و با درخشش در ترکیب آبی‌ها، کادرفنی را مجاب به انتخاب او به عنوان یکی از نفرات ترکیب اصلی استقلال کند.

کاپیتان تیم امید، امید تیمِ «مورایس»

یاسین سلمانی هافبک و پدیده جوان سپاهان که گمانه‌زنی زیادی پیرامون آینده فوتبالی او مطرح بود، سرانجام در جمع طلایی‌پوشان باقی ماند تا زیرنظر ژوزه مورایس دوران فوتبالی خود را دنبال کند. سلمانی که در تیم امید ایران مسئولیت کاپیتانی را برعهده دارد، حالا باید خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر آماده کند و در تلاش است تا بتواند به مانند محرم نویدکیا، نظر مساعد ژوزه مورایس را هم جلب کند و جایگاه مناسبی در ترکیب سپاهان به دست آورد.

سلمانی در دو فصل گذشته عملکرد درخشانی را در ترکیب طلایی‌پوشان داشت و در شرایطی که رویای لژیونر شدن را در سر می‌پروراند، امیدوار است بتواند در لیگ بیست‌ودوم هم روزهای خوبی را در جمع بازیکنان سپاهان بگذراند و به روند رو به رشد خود در باشگاه اصفهانی ادامه بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها