|

پایان رونالدو در منچستریونایتد با ترک زمین؛ متشکریم و خداحافظ!

رونالدو آشکارا پیغام جدایی را به سران منچستریونایتد داده است.

لینک کوتاه کپی شد

کریس رونالدو ظاهرا تیر آخر را به پیکر شیاطین سرخ زده و با ترک ورزشگاه در جریان بازی دوستانه اخیر منچستریونایتد، پیغام واضحی به سران پرافتخارترین تیم انگلیس داده است؛ روی من حساب نکنید! 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ در واقع این اقدام می‌تواند آخرین قطعه از پازلی باشد که تقریبا کل تابستان هواداران باشگاه انگلیسی را به خودش مشغول کرده است. همه چیز از زمانی شروع شد که منچستریونایتد چند هفته پس از اظهار وفاداری کریس، رسما سهمیه فصل پیش‌روی لیگ قهرمانان را از دست داد و رونالدو در خطر از دست دادن مهم‌ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا قرار گرفت. ابتدا زمزمه بود اما سپس به فریاد تبدیل شد؛ رونالدو می‌خواهد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حاضر باشد! 

تور اروپایی و ناکامی در انتخاب تیم 

بر همین اساس، ابتدا نام تیم‌های زیادی به عنوان مشتریان رونالدو مطرح شد اما حقوق بالا و ریسک خرید بازیکنی با سن و سال او، خیلی زود تب و تاب اولیه را فرو نشاند. کار به جایی رسید که مدیر برنامه‌های مشهور رونالدو، او را به تیم‌های مختلف پیشنهاد داد اما از پاری‌سن‌ژرمن و بایرن گرفته تا اتلتیکومادرید از خرید رونالدو سرباز زدند. حتی پیشنهاد تیم عربستانی هم مطرح شد. رونالدو در تمام این مدت در تعطیلات بود و ماجراهای خانوادگی را دلیل نپیوستن به اردوی پیش فصل تیمش نامید. در این بین شایعات عجیبی درباره زندگی شخصی این ستاره شکل گرفت و او به اقدامات عجیب و غریبی هم روی آورد. سرانجام پس از پیدا نشدن تیمی خاص، رونالدو به منچستر بازگشت و بدون تمرین از سوی تن‌هاخ اجازه حضور در بازی دوستانه مقابل رایوووایکانو را یافت. 

صحنه عجیب و ترک زودتر از موعد ورزشگاه

همه منتظر بودند ببینند رونالدو در این بازی دوستانه چقدر آماده است اما بدون تمرین از روزهای اوج فاصله داشت و از همه بدتر، حواشی خاصی هم ساخت. دوربین او را شکار کرد؛ درست وقتی تن‌هاخ مشغول دادن دستورات تاکتیکی بود اما کریس، بی‌تفاوت مشغول اعتراض و ریختن آب روی دوستانش بود. در نهایت هم رونالدو پس از تعویض بین 2 نیمه خیلی زود از ورزشگاه خارج شد تا حتی آن‌هایی که برای امضا گرفتن از او بیرون ورزشگاه تجمع کرده بودند هم متعجب شوند! به نظر می‌رسد رونالدو دوست ندارد در تیم بماند اما اگر تن‌هاخ برخلاف ادعاهای اخیرش باز هم به سیاق اخیر مقابل ستاره پرتغالی کوتاه بیاید، معلوم نیست در اردوی شیاطین سرخ چه اتفاقاتی رخ دهد! باشگاه هر گونه هماهنگی درباره این خروج ناگهانی را تکذیب کرده و باید دید سیاست مدیران باشگاه پس از این مخالفت علنی مرد سال سابق فوتبال دنیا چیست.

جدایی رونالدو، به سود یا ضرر منچستریونایتد؟ 

رونالدو فصل گذشته بهترین گلزن تیمش بود و اگر گل‌های او نبود، یونایتد به لیگ اروپا هم نمی‌رسید اما با کمی نگاه عمیق‌تر به ترکیب تیم متوجه می‌شویم، سایه او به حدی بزرگ است که توانایی سایر بازیکنان بزرگ باشگاه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مثلا برونو فرناندس، تحت‌تاثیر حضور رونالدو از فرم رویایی 2 فصل پیش فاصله گرفت و یکی از دلایل تیم نبودن منچستریونایتد را باید در حضور پررنگ رونالدو جست و جو کرد. به همین دلیل تن‌هاخ باید تصمیم بگیرد یا تیم را حول محور کریس بچیند و با دردسرهایش کنار بیاید یا او را کنار بگذارد و تیم مورد نظر خودش را برای آینده باشگاه بسازد. هر 2 تصمیم هزینه مادی و معنوی زیادی خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها