|

(عکس) با قدرتمندترین زن و ملکه فصل نقل‌ و انتقالات آشنا شوید!

با انتقال دلیخت به بایرن، وضعیت یکی دیگر از موکلان مینو رایولای فقید به سرانجام رسید تا از جدیدترین مدیر برنامه‌های دنیای فوتبال رونمایی شود

لینک کوتاه کپی شد
با انتقال دلیخت به بایرن، وضعیت یکی دیگر از موکلان مینو رایولای فقید به سرانجام رسید تا از جدیدترین مدیر برنامه‌های دنیای فوتبال رونمایی شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ بعد از فوت بزرگ‌ترین معامله‌گر دنیای فوتبال، این سوال بیش از پیش در محافل فوتبالی مطرح شد که تکلیف موکل‌های این مدیر برنامه معروف از این پس چه خواهد شد؛ سوالی که خیلی زود با انتقال 75 میلیون یورویی هالند به منچسترسیتی، نصیر مزرویی و رایان گراونبرخ به بایرن، انتقال آزاد پوگبا به یوونتوس، تمدید یک ساله قرارداد زلاتان با میلان و کوچ 80 میلیون یورویی دلیخت از آلیانز تورین به آلیانز مونیخ به عنوان دومین خرید گران قیمت تاریخ باواریایی‌ها، پاسخ داده شد. خانم «رافائلا پیمنتا» وارد می‌شود!

دست راست آقای وکیل، قدرتمندترین زن دنیای فوتبال

همه چیز از یک عصر گرم در ایالت سائوپائولوی برزیل شروع شد؛ جایی که ۲۴ سال قبل در مراسم افتتاح باشگاه کوچک محلی (گواراتینگوئتا) متعلق به ریوالدو و سزار سامپایو، رایولا برای نخستین بار پیمنتا را دید؛ فردی که قبل از حضور در بخش ضد انحصار در دولت وقت برزیل از دانشکده حقوق دانشگاه سائوپائولو فارغ التحصیل شده بود و بعدها در دفتر کارتل برای رئیس جمهور سابق برزیل فرناندو هنریکه کاردوسو مشغول به کار شد و با کمک به تاسیس یک باشگاه فوتبال روزهای جدید زندگیش نوشته شد. آن مهمانی جرقه‌های یک همکاری ۱۸ساله را رقم زد تا حالا رافائلا پیمنتا به عنوان تنها فرد قابل اعتماد رایولا به همراه پسران مینو ماریو و گابریله، بعد فوتش هم آژانس او را اداره کنند و هم مهمترین اتفاقات فصل نقل‌وانتقالات اروپا در تابستان ۲۰۲۲ را رقم بزنند.

شریک 18 ساله رایولا، رئیس در سایه 

طبق گفته اطرافیان رایولا، او فرد بدگمانی بود و اجازه نمی‌داد کسی به خودش نزدیک و از جزئیات پرونده موکلانش باخبر شود. با این حال پیمنتا به مدت ۱۸ سال شریک آژانس رایولا و تنها فرد غیرخانوادگی بود که در امپراطوری مرد هلندی - ایتالیایی سهام داشت و نقش مهمی در آژانس او ایفا می‌کرد.

رایولا مشتریان را جذب می‌کرد اما این پیمنتا بود که درباره جزئیات قراردادها نقش اصلی را بر عهده داشت و تا آخرین لحظه روی کوچکترین جزئیات کار می‌کرد. مدیر ورزشی یکی از باشگاههای لیگ برتری، رافائلا را نه تنها « مهم‌ترین فرد فوتبال که هیچ کس نمی شناسد» بلکه «سرسخت‌ترین مذاکره‌کننده در فوتبال» توصیف می‌کند. باید دید این کارمند تمام وقت آژانس مینو رایولا که حالا به عنوان ملکه امپراطوری او معرفی شده و زمام تاج و تخت او را در دست گرفته، می‌تواند در ادامه، لقب خود را به عنوان قدرتمندترین زن دنیای فوتبال حفظ کند یا رایولا بدون یاددادن فوت کوزه‌گری خود به رافائلا، شریکش را تنها گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی